
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ работа
24 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Главен експерт "Администриране на персонала“
Пълно описание
търси да назначи служител на длъжност: Главен експерт "Администриране на персонала“, в отдел „Администриране и възнаграждения на персонала“, дирекция "Човешки ресурси е административна дейност"
Основни задължения:
- Създава и води личните трудови досиета за персонала в Централно управление на „Български пощи“ ЕАД;
- Изготвя проекти на трудови договори, допълнителни споразумения и заповеди за прекратяване на трудовите правоотношение;
- Изготвя удостоверения и служебни бележки, когато такива са предвидени в нормативен документ, или при поискване на работник или служител;
- Издава, попълва и предава трудовите книжки на работниците и служителите в Централно управление /ЦУ/ на „Български пощи“ ЕАД;
- Води регистър на болничните листове на служителите, съгласно трудовото законодателство и вътрешните правила на дружеството;
- Оказва помощ на структурните звена при подготовката на функционалните и длъжностните им характеристики;
- Изготвя и изпраща уведомления до териториалната дирекция на НАП за сключени, изменени и прекратени трудови договори на служители;
- При поискване изготвя и предоставя на ръководството анализи и справки за персонала;
- Участва в изготвянето и актуализира проектите на структурата, длъжностно и поименно щатно разписание;
- Разработва и актуализира вътрешно-нормативни документи на дружеството.
- Висше образование, степен „Бакалавър“ – икономика на труда, управление на човешките ресурси, бизнес-администрация;
- Опит на подобна позиция, минимум 3 години;
- Отлично познаване на Кодекса на труда;
- Добро владеене на Excel;
- Умение за работа в екип;
- Отлични комуникационни умения.
- Дългосрочна заетост в дружество с изградени традиции, качество и доверие;
- Социални придобивки:
- ваучери за храна,
- основен платен годишен отпуск от 20 дни с допълнителни 5 дни и възможност за ползване на отпуск при важни житейски събития,
- карти „Мултиспорт“ при преференциални условия,
- други придобивки, съгласно действащ Колективен трудов договор;
- Работен ден – от понеделник до петък, от 09:00 ч. до 17:30 ч., в екип от професионалисти;
- Възможност за кариерно развитие.
„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД. Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.