
КРЕДИ ЙЕС работа
16 резултата
-
-
-
-
1,164 лв - 1,552 лв / месец (нето) от работодател
-
-
-
-
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Деловодител /Архивист в отдел Счетоводство
Пълно описание
Благодарение на инициативността и предприемаческия дух на нашите служители, вече 16 години се развиваме и разширяваме клоновата си мрежа. Станете част от екипа на Креди Йес, кандидатствайте за позицията „Деловодител /Архивист в отдел Счетоводство – Централен офис“
Ако Вие:
- Притежавате вътрешна мотивация;
- Желаете дългосрочна работа;
- Имате добра компютърна грамотност – Word, Excel;
- Откривате възможности и взимате адекватни решения в процеса на работа;
- Опазвате информацията, представляваща служебна тайна;
- Работите добре в екип.
- Отговаряте за ежедневния поток от документи;
- Систематизирате, издирвате, оценявате и организирате съхранението и използването на текущите и архивни документи;
- Организирате и осъществявате архивирането на документацията в Дружеството;
- Приемате и разпределяте текущата документация, както и да водите електронни регистри за налични документи;
- Отговаряте за контрола и опазването на документите, постъпили в отдел Счетоводство;
- Оказвате методическа помощ и контролирате архивните процеси;
- Участвате в извършването на основни проверки в деловодството и в архива на отдела;
- При нужда съдействате за намирането на необходимите архивни документи;
- Изготвяте копия на документи и ги заверявате;
- Следите за сроковете на съхранение на документите в архива;
- Организирате унищожаването на архивните документи, чиито срок за пазене е изтекъл;
- Изпълнявате и други задължения, възложени от прекия Ви ръководител или от ръководството на Дружеството.
- Корпоративно обучение, съобразено с най-добрите практики в тази сфера;
- Възможност за работа в доказана институция;
- Трудов договор;
- Конкурентно твърдо заплащане;
- Служебен телефон
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.