Работа Business Operations Manager

20 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига хотели Grand Hotel Bansko, Grand Hotel Sveti Vlas и Grand Hotel Therme са изискани комплекси в топ дестинации. Всеки от тях предлага уникално съчетание от лу...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Куриерска компания Express One BG e част от групата на Австрийските пощи и е един от водещите оператори на куриерски услуги на територията на с...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The new Hilton Sofia hotel boasts a brand new OXBO Restaurant, Regale Bar and Exclusive Meeting Space. To support the Banqueting Manager in leading the Banqueting functions to the highest Hilton standards, we are currently looking for a Banqueting O...

    16 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    AUTSORSA е бързо развиваща се компания, основана и базирана в България, която предоставя услуги в сферата на бизнес аутсорсинга и аутстафинг...

    15 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...

    20 Aug 2025 Още...
  • icon 6,330 лв - 7,230 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Business Development & Marketing Manager Talentica OOD is Bulgarian consulting company in the field of human resources. We provide variety of services to our clients, which meet their needs and resolve their issues related to personnel as well as bl...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon 6,330 лв - 7,230 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Business Development & Marketing Manager Talentica OOD is Bulgarian consulting company in the field of human resources. We provide variety of services to our clients, which meet their needs and resolve their issues related to personnel as well as bl...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Job Title: Compliance Expert Location: [Sofia, Bulgaria] Department: Legal & Compliance Type: Full-time Level: Junior to Mid Reports to: Head of Compliance / Compliance Manager About the Role We are looking for a dedicated and detail-oriented Compli...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Job Title: Compliance Expert Location: [Sofia, Bulgaria] Department: Legal & Compliance Type: Full-time Level: Junior to Mid Reports to: Head of Compliance / Compliance Manager About the Role We are looking for a dedicated and detail-oriented Compli...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    The role aims to be recognized as trusted advisors to the business. This role attracts and retains best-in-class finance professionals, develops their finance team and enables them to Thrive. The role communicates with impact to all stakeholders, ens...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are you looking for a job where you’ll not only feel like part of a team, but also have the opportunity to grow, whilst being in an amazing atmosphere? Here is the perfect place for you! For over three years, we have been growing in the online bett...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    20 Aug 2025 Още...
  • Office manager

    Siteground

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...

    26 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Оперативен мениджър

icon 3,200 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Верига хотели Grand Hotel Bansko, Grand Hotel Sveti Vlas и Grand Hotel Therme са изискани комплекси в топ дестинации. Всеки от тях предлага уникално съчетание от луксозно настаняване, изискана кухня и модерни СПА и фитнес съоръжения.

Нашата мисия е да предоставим незабравими изживявания чрез качество, иновации и внимание към детайла. Присъедини се към нашия екип и бъди част от успеха на едни от най-престижните хотели в България!

Поради увеличаване на работата, търсим Оперативен мениджър, който да управлява ключови процеси и да допринесе за нашия успех.

Основни отговорности:

  • Управление и контрол на дейността на управителите и на работните процеси в хотелите;
  • Анализ на представянето на хотелите и изготвяне на стратегии за подобрение и развитие;
  • Управление на планове и проекти за подобряване на ефективността и финансовите показатели;
  • Водене на преговори с потенциални партньори;
  • Разработване и прилагане на фирмени стандарти;
  • Подбор на персонал, включително публикуване на обяви, провеждане на интервюта и селекция.
Изисквания към кандидата:
  • Завършено висше образование;
  • Отлична грамотност по български език;
  • Отлично владеене на английски език (втори език е предимство);
  • Компютърна грамотност (Windows/MS Office);
  • Опит в сферата на туризма.
Личностни качества:
  • Отлични комуникационни умения и умение за работа в екип;
  • Способност за вземане на бързи и аналитични решения;
  • Организираност и отговорност;
  • Активен шофьор;
  • Готовност за командировки.
Ние предлагаме:
  • Работа в стабилна и коректна компания;
  • Трудов договор с Grand Hotels Management & Marketing ЕООД;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Допълнителна здравна застраховка;
  • Служебен телефон;
  • Карта за фитнес;
  • Възможност за професионално развитие и израстване.
Ако искате да станете част от екипа на Grand Hotel, изпратете своето CV още днес!

Средна заплата за сектора


3,200 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

700 лв / месец

максимална

11,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение

Оперативен ръководител


Оперативните ръководители планират, наблюдават и координират ежедневните дейности по производство на стоки и предоставяне на услуги. Освен това формулират и изпълняват политиките на дружеството и планират използването на човешки ресурси и материали.

Необходими основни умения

  • управляване на суровините
  • управление на бюджети
  • полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
  • ръководене на служители
  • установяване на приоритети за деня
  • осигуряване на наличността на оборудването

Необходими основни знания

  • корпоративна социална отговорност
  • корпоративна социална отговорност

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.