Работа Business Operations Manager
20 нови обяви за работа
-
Верига хотели Grand Hotel Bansko, Grand Hotel Sveti Vlas и Grand Hotel Therme са изискани комплекси в топ дестинации. Всеки от тях предлага уникално съчетание от лу...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...
-
Куриерска компания Express One BG e част от групата на Австрийските пощи и е един от водещите оператори на куриерски услуги на територията на с...
-
The new Hilton Sofia hotel boasts a brand new OXBO Restaurant, Regale Bar and Exclusive Meeting Space. To support the Banqueting Manager in leading the Banqueting functions to the highest Hilton standards, we are currently looking for a Banqueting O...
-
AUTSORSA е бързо развиваща се компания, основана и базирана в България, която предоставя услуги в сферата на бизнес аутсорсинга и аутстафинг...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...
-
About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...
-
6,330 лв - 7,230 лв / месец (нето) от работодател
Business Development & Marketing Manager Talentica OOD is Bulgarian consulting company in the field of human resources. We provide variety of services to our clients, which meet their needs and resolve their issues related to personnel as well as bl...
-
6,330 лв - 7,230 лв / месец (нето) от работодател
Business Development & Marketing Manager Talentica OOD is Bulgarian consulting company in the field of human resources. We provide variety of services to our clients, which meet their needs and resolve their issues related to personnel as well as bl...
-
Job Title: Compliance Expert Location: [Sofia, Bulgaria] Department: Legal & Compliance Type: Full-time Level: Junior to Mid Reports to: Head of Compliance / Compliance Manager About the Role We are looking for a dedicated and detail-oriented Compli...
-
Job Title: Compliance Expert Location: [Sofia, Bulgaria] Department: Legal & Compliance Type: Full-time Level: Junior to Mid Reports to: Head of Compliance / Compliance Manager About the Role We are looking for a dedicated and detail-oriented Compli...
-
The role aims to be recognized as trusted advisors to the business. This role attracts and retains best-in-class finance professionals, develops their finance team and enables them to Thrive. The role communicates with impact to all stakeholders, ens...
-
Are you looking for a job where you’ll not only feel like part of a team, but also have the opportunity to grow, whilst being in an amazing atmosphere? Here is the perfect place for you! For over three years, we have been growing in the online bett...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оперативен мениджър
Пълно описание
Нашата мисия е да предоставим незабравими изживявания чрез качество, иновации и внимание към детайла. Присъедини се към нашия екип и бъди част от успеха на едни от най-престижните хотели в България!
Поради увеличаване на работата, търсим Оперативен мениджър, който да управлява ключови процеси и да допринесе за нашия успех.
Основни отговорности:
- Управление и контрол на дейността на управителите и на работните процеси в хотелите;
- Анализ на представянето на хотелите и изготвяне на стратегии за подобрение и развитие;
- Управление на планове и проекти за подобряване на ефективността и финансовите показатели;
- Водене на преговори с потенциални партньори;
- Разработване и прилагане на фирмени стандарти;
- Подбор на персонал, включително публикуване на обяви, провеждане на интервюта и селекция.
- Завършено висше образование;
- Отлична грамотност по български език;
- Отлично владеене на английски език (втори език е предимство);
- Компютърна грамотност (Windows/MS Office);
- Опит в сферата на туризма.
- Отлични комуникационни умения и умение за работа в екип;
- Способност за вземане на бързи и аналитични решения;
- Организираност и отговорност;
- Активен шофьор;
- Готовност за командировки.
- Работа в стабилна и коректна компания;
- Трудов договор с Grand Hotels Management & Marketing ЕООД;
- Конкурентно възнаграждение;
- Допълнителна здравна застраховка;
- Служебен телефон;
- Карта за фитнес;
- Възможност за професионално развитие и израстване.
Средна заплата за сектора
3,200 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
700 лв / месец
11,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оперативен ръководител
Оперативните ръководители планират, наблюдават и координират ежедневните дейности по производство на стоки и предоставяне на услуги. Освен това формулират и изпълняват политиките на дружеството и планират използването на човешки ресурси и материали.
Необходими основни умения
- управляване на суровините
- управление на бюджети
- полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
- ръководене на служители
- установяване на приоритети за деня
- осигуряване на наличността на оборудването
Необходими основни знания
- корпоративна социална отговорност
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.