
ФОРЕГО ПРОПЪРТИ МЕНИДЖМЪНТ работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис администратор/ка
Пълно описание
Професионални качества и изисквания към кандидата:
- Опит в недвижимите имоти на административна позиция
- Умения за работа с клиенти
- Английски език
- Много добри комуникационни умения (писмени и устни)
- Компютърни умения с MS Office (Word, Excel, PowerPoint задължително) Обща компютърна грамотност и умение за боравене с данни.
- Възможност за пътуване /периодично/
- Извършва административните и организационни задачи.
- Да приема телефонните обаждания от всички настоящи и потенциални клиенти.
- Да изготвя документацията и въвежда необходимите данни за всички обяви и продажби на имоти.
- Да търси обратна връзка по телефон/имейл/др.канали от клиенти и да поддържа обновена клиентската база данни.
- Подготвя необходимите документи и организира срещи с клиенти и бизнес партньори.
- Обновява информацията на уеб сайта, социалните мрежи и други рекламни канали.
- Други административни задачи, работа с куриери и други доставчици на услуги.
- Трудов договор
- Мотивиращо, фиксирано месечно възнаграждение
- Динамичното и разнообразно ежедневие и работна атмосфера
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.