Работа Operations Supervisor
4 нови обяви за работа
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...
-
About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...
-
3,500 лв - 5,000 лв / месец (нето) от работодател
Астралис България ООД е фирма занимаваща се с ВНОС И ТЪРГОВИЯ НА СТРОИТЕЛНА ТЕХНИКА. В момента търсим УПРАВИТЕЛ / ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР, ко...
-
Верига хотели Grand Hotel Bansko, Grand Hotel Sveti Vlas и Grand Hotel Therme са изискани комплекси в топ дестинации. Всеки от тях предлага уникално съчетание от лу...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Организатор/Оперативен мениджър за апартаментен комплекс
Пълно описание
Тази позиция предлага възможността да бъдете ключова фигура в управлението и развитието на апартаментен комплекс. Ако сте мотивиран лидер с опит в туристическия бранш, ще имате възможността да приложите своите организационни и управленски умения за постигане на стратегически цели и поддържане на висок стандарт на обслужване.
Изисквания и квалификации:
- Висше образование, предимство в областта на туризма.
- Опит на ръководна позиция в бранша.
- Много добро ниво на английски език.
- Отлични организационни умения.
- Умение за ръководене на екип.
- Точност и коректност.
- Организирате и контролирате дейността на отделните звена и работните процеси в комплекса.
- Следите ежедневната заетост и продажби на легловата база и допълнителните услуги, като предоставяте предложения за подобряване на ефективността и финансовите показатели на комплекса.
- Обработвате резервации и запитвания, и решавате възникнали проблеми от страна на гостите.
- Контролирате спазването на фирмените стандарти за обслужване на туристите.
- Участвате в подбора и обучението на кадрите в хотела.
- Ръководите и организирате доставките на необходимия инвентар и консумативи за непрекъснато и безпроблемно функциониране на хотела и ресторанта.
- Осъществявате контакти с различни контрагенти на хотела и ресторанта: доставчици на стоки и услуги, клиенти, рекламни агенции и туроператорски фирми.
- Конкурентно възнаграждение.
- Възможност за професионално развитие и усъвършенстване.
- Работна среда, която насърчава креативността и инициативата.
- Допълнителни социални придобивки.
Всички кандидатури ще се разглеждат строго конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД и единствено за целите на настоящия подбор. На одобрените по документи кандидатури ще бъде насрочено интервю.
Средна заплата за сектора
2,800 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
700 лв / месец
11,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.