Работа Трз И Личен Състав
39 нови обяви за работа
-
1,780 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на Кор...
-
Опаковка БГ ООД търси да назнaчи на постоянен трудов договор Експерт Труд и работна заплата и Личен състав Изисквания за длъжността: вис...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образовaние, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основн...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Bulwork e първата агенция за подбор нa ИТ специалисти в България с 23 години опит на пазара. Нашата мисия винаги е била е...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...
-
Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипa. Ако искате да растете и да се развивате заедно с нас, тази позиция ...
-
LC Waikiki Retail Company is a leading fashion retailer with a turnover of $3 billion. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 stores in 61 countries, with our ph...
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
Професионални умения и отговорности : 1. Обработване и управление нa финансово-счетоводна документация; 2. Изготвяне на анализи, справки и...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...
-
Със своя 25-годишен опит "Ви Джи Еф" ООД е сред водещите фирми в България, специализирана в областта на консултациите, доставките и инженер...
-
Експерт ТРЗ В „Джой Фешън“ ЕООД търсим инициативна и отговорна личност с необходимия професионален опит зa длъжността експерт ТРЗ. Ко...
-
"Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...
-
Ние предлагаме бутиково консултиране в сфератa на Човешкия капитал и намираме правилните решения за всеки бизнес. Имаме две страсти – х...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ако информационните технологии са твоята страст, при нас ще можеш да се докоснеш до всичко ново в тази сфера.
АРДЕС е твоето място за работа, ако са ти важни:
- работа в най-бързо развиващата се българска компания;
- разнообразието от хора, проекти и технологии;
- забавната работна атмосфера в екип от млади специалисти;
- възможността за учене и кариерно развитие;
- сигурност и стабилност на работното място;
Ние търсим да присъединим към екипа си енергичен, отговорен и мотивиран човек, който да назначим на позиция "Специалист ТРЗ и Личен състав", който със собствените си умения и опит ще може да помогне на екипа ни от професионалисти да постигат още по-добри резултати в работата си.
Ежедневните ти задължения ще включват:
- Изготвяне на графици/присъствени форми за отчитане на работното време;
- Обработка на работни заплати и болнични листи;
- Изготвяне на ведомост за заплати и рекапитулации;
- Обработка на декларации (образци 1 и 6) и подаване към ТД на НАП;
- Изготвяне и подаване на отчети и справки към НСИ;
- Работа със счетоводен софтуер /Омекс/ е предимство;
- Изготвяне на документи за назначаване и прекратяване на трудови правоотношения;
- Организиране и поддържане на архив от лични досиета;
- Комуникация със службата по Трудова медицина, Инспекция по труда, НАП, Агенция по заетостта;
Работата може да бъде твоя ако притежаваш:
- Висше икономическо образование;
- Отлично познаване на нормативните актове свързани с осигурително законодателство и кодекса на труда;
- Прецизност, организираност, лоялност и отговорност;
- Много добра компютърна грамотност - Excel, Word;
- Способност за ефективна комуникация и работа в екип;
Предимство ще бъде ако имаш следния опит:
- Минимум 2 години опит на същата или подобна позиция;
- Опит със софтуер ОМЕКС;
- Способност за приоритизиране на време и проекти;
- Стремеж към постоянно усъвършенстване;
- Стремеж към постигане на резултати;
Какво ще получиш в замяна на твоите усилия и знания?
- Трудов договор и осигуровки, съобразени със законодателството на страната;
- 23 дни платен годишен отпуск;
- Годишен бонус при добро представяне от твоя страна и изпълнение на заложените проекти и задачи;
- 200 лв ваучери за храна на месец;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Преференциални условия при закупуване на стоките предлагани от фирмата за теб и твоето семейство;
- Он лайн и физическа библиотека, която можеш да ползваш постоянно и без ограничение, за да разширяваш своите знания и умения;
- Обучения, с помощта, на които ще развиеш супер сили и умения, за които не си и мечтал;
- Кафе, вода и свежи плодове на работното място, осигурени от компанията;
- Подарък за рождения ти ден;
- Психологическа и психотерапевтична подкрепа при необходимост;
- Още социални придобивки, с които ще те изненадаме ако станеш част от нашия екип;
Ако вече си проявил интерес към свободната позиция, може да изпратиш актуално CV, а ние ще те поканим на интервю, защото ще се радваме да се запознаем с теб и да разкажем повече един за друг.
Очакваме те!
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,780 лв ~ 2,100 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.