Работа Трз И Личен Състав
62 нови обяви за работа
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ве...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Помощник ТРЗ за наш клиент – лидер в счетоводните услуги! За наш доверен клиент, утвърден лидер в счетоводните услуги, търсим мот...
-
For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...
-
Payroll Specialist Plus500 is a global fintech powerhouse, providing cutting-edge online trading services in contracts for difference (CFDs), share dealing, and futures trading. Listed on the London Stock Exchange and a constituent of the FTSE 250 i...
-
Фирма ЛУМБРЕКО ЕООД търси да назначи счетоводител Описание на длъжността: Систематизиране и организиране на счетоводната документаци...
-
1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добри...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
Фирма " Нова Трейд" ЕООД производител на безалкохолни, енергийни напитки и изворна вода "Бачково" търси да назначи ,,Оператор за въвеждане...
-
2,600 лв - 2,830 лв / месец (нето) от работодател
"HR-Консултант" специализирана в областта на човешките ресурси и услугите по подбор на персонал.Обявяваме свободна позиция за счетоводни...
-
Медицински лаборант в МБАЛ-Ловеч Изисквания за заемане на длъжността: 1. Специалност – медицински лаборант; 2. Професионален опит – пред...
-
2,600 лв - 2,830 лв / месец (нето) от работодател
"HR-Консултант" специализирана в областта на човешките ресурси и услугите по подбор на персонал.Обявяваме свободна позиция за счетоводни...
-
Медицински лаборант в МБАЛ-Ловеч Изисквания за заемане на длъжността: 1. Специалност – медицински лаборант; 2. Професионален опит – пред...
-
2,600 лв - 2,830 лв / месец (нето) от работодател
"HR-Консултант" специализирана в областта на човешките ресурси и услугите по подбор на персонал.Обявяваме свободна позиция за счетоводни...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Зад всеки рекорд и всяко постижение стои нашият екип – проактивни, бързо мислещи професионалисти, които обичат предизвикателствата и винаги търсят нови хоризонти.
Към момента си търсим нов колега, който да се присъедини към екипа ни в Централния офис в София на позиция ТРЗ специалист – човек с внимание към детайла, готов да поеме отговорност и да осигури прецизност във всеки аспект на процесите по управление на възнагражденията.
Ако вярваш, че това описание ти пасва и се припознаваш в него – продължи да четеш.
Основни отговорности:
- Изготвяне, регистрация и прекратяване на трудови
- Изготвяне на граждански договори;
- Изчисляване и внасяне на осигуровки;
- Изготвяне и подаване на декларации образец 1 и образец 6, както и всички нужни документи във връзка с осигуряването към НАП и НОИ;
- Подаване на болнични листове;
- Водене и приключване на трудови книжки;
- Поддържане на личните досиета на персонала;
- Водене на кореспонденцията с НАП и НОИ и Главна инспекция по труда;
- Изготвяне на ведомости за работните заплати;
- Изпълнява задачи възложени от Главния счетоводител и Управителя;
- Калкулиране на вариращи части;
- Онлайн банкиране;
- Подготвяне на докумнети за издаване на Удостоверение за приложимо законодателство - A1;
- Изготвяне на цялостния пакет с документи за командироване на работници и служители в чужбина;
- Икономическо образование;
- Опит на подобна позиция минимум 2 години;
- Много добра компютърна грамотност и умения за работа със счетоводен софтуер;
- Много добро ниво на excel.
- Отлично познаване на българското трудово и осигурително законодателство;
- Организираност, стриктност, прецизност;
- Възможност да работи самостоятелно;
- Работно ниво на владеене на английски
- Втори чужд език, ще се счита за предимство;
- Среда, която е ориентирана към резултатите, подкрепя иновациите и дава възможност на идеите ви да се осъществят;
- Възможност за професионално развитие, подкрепено от световния лидер в катерачната индустрия;
- Въвеждащо и много други обучения;
- Ваучери за храна;
- Гъвкаво начало на работния ден (7:00 - 10:00);
- Безплатен курс "Въведение в катеренето";
- Безплатен достъп до Momentum Climbing Sofia;
- Регулярни корпоративни събития;
- Споделено допълнително здравно осигуряване;
- Възможност за мултиспорт карта.
Присъединявайки се към нас, Вие ще имате възможност да работите в динамична среда, която ще Ви помогне да добиете нови знания и умения, както и да разберете какво е да сте част от екипа на компания, която е световен лидер в своя бранш.
За да кандидатствате, моля представете Вашата автобиография и мотивационно писмо, като натиснете бутона "Кандидатствай по тази обява".
Само одобрените кандидати, представили пълен комплект документи, ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.
- Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на GDPR и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
2,040 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.