Работа Payroll Professional
42 нови обяви за работа
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира сво...
-
Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство за хотел Приморско Дел Сол /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАД...
-
PSS Construction е строителна компания със сериозен опит в изграждането на жилищни и търговски сгради, офис сгради, училища, болници, логистични...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...
-
Във връзка с разширяване на дейността си, компанията търси да назначи Специалист ТРЗ. Отговорности: Подготовка и обработка на месечни з...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
Фирма ЛУМБРЕКО ЕООД търси да назначи счетоводител Описание на длъжността: Систематизиране и организиране на счетоводната документаци...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
3,180 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател
Специалист ТРЗ и Личен състав Описание на позицията: Търсим отговорен и организиран специалист ТРЗ и Личен състав, който да се присъеди...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образование, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основ...
-
Специалист Възнаграждения и администриране на персонала/ ТРЗ Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и д...
-
1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Търсим своя нов колега ТРЗ специалист Основни задължения: Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване ...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
Готови ли сте да преминете на следващо ниво в кариерата си? Dentaprime, най-голямата и най-модерна дентална клиника в Европа, търси опитен спе...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are looking for an HR Administrator and Payroll Specialist with German or English to join our clients team.
Job Responsibilities:
Manage end-to-end employee lifecycle processes: Hiring, Terminations, Position/ Job Changes Management, Absence Management, Payroll Processing, HR Reporting, Record Management, and benefits administration; Support managers and employees in operational HR processes; Proactively and professionally solve challenges in the field of HR support; Carry out all payroll activities and answer questions regarding salary, social security, working hours, vacation, maternity leave, parental leave, etc; Check special cases regarding to tax and social security relevance.
Job Requirements:
Еxperience as an HR Specialist, Payroll Specialist or HR Generalist administration role; Excellent German or English proficiency, both written and spoken; Strong customer service and problem-solving skills; Interest in working with numbers/data; Previous HR Shared Service experience is considered as an advantage.
The Client Offers:
Competitive remuneration and bonus scheme linked to individual performance and company results; Standard working hours (Monday-Friday) and home office option; 23 days annual paid leave; Food vouchers; Health insurance; Opportunities for personal and professional growth.
If you are interested in this job opportunity, please forward your CV.
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
License No. 2450/08.02.2018
Средна заплата за сектора
2,170 лв ~ 3,180 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.