Работа Payroll Professional

22 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...

    31 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About DXC Bulgaria We are DXC - a Fortune 500 global IT services leader. In Bulgaria, we are among the largest employers with over 4,000 employees working on the company's entire IT portfolio. We are flexible - we provide everything you need to comfo...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

    14 Dec 2023 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    13 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    13 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяване на дейносттa на фирма „ЕВРО ИМПЕКС“ ЕООД град София, дружеството обявява конкурс за длъжност сътрудник в отдел...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Кои сме ние? "Umami" Japanese Food and Garden e японски ресторант, намиращ се в единствената японска градина в България, част от пет-звездния хотел "Мари...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За счетоводна кантора в рaйона на бул. „Кукленско шосе“, гр. Пловдив, търсим да назначим „Специалист, ТРЗ“. Компанията предлага: Старто...

    09 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяване на дейносттa си, хотелът търси да назначи ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ И ТРЗ ЗА ХОТЕЛ Основни задължения: Обработк...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    06 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    • Администрира на персонала и изчислявa на трудовите възнаграждения; Изготвя документи – трудови договори, допълнителни споразумения;...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon 2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводна къща отваря свободна позиция зa Счетоводител с ТРЗ опит Задължения: Обработка на заплати, съставяне на платежни ведомости и ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    02 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    02 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Payroll and Admin Expert

МАЙПОС АД
location_on гр. Варна

icon 1,460 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 businesses in over 35 European countries. With 20 locations across Europe, myPOS boasts a team of nearly 800 employees.

As we continue shaping the future of payments, we are looking for an experienced Payroll and Admin Expert to join our growing team.

In this role, you will handle payroll and administrative processes, ensuring accuracy, compliance, and efficiency across local and international operations. You will collaborate with key stakeholders and external vendors to deliver seamless payroll and employee administration services. This is a great opportunity for a professional with a background in international payroll and administrative practices, or someone eager to develop in this international field, to make an impact within a global organization

What you’ll do:

  • Process payroll for all employees, ensuring accurate and timely payments.
  • Ensure compliance with labor laws, tax regulations and payroll-related legislation.
  • Administer employee benefits, including health insurance, meal vouchers, and other perks, across multiple countries.
  • Manage and update payroll systems, ensuring data accuracy and confidentiality.
  • Collaborate with HR, Finance, and other departments to align payroll and administrative practices with organizational goals.
  • Handle payroll reporting, analytics, and audits to support compliance and decision-making.
  • Address payroll and benefits-related queries promptly.
  • Manage relationships with external vendors, including payroll providers and benefits administrators.
  • Contribute to process improvements and efficiency in payroll and administrative workflows.
  • Stay updated on legislative changes and effectively communicate updates to relevant stakeholders.


What you bring:

  • Proven experience in payroll and employee administration.
  • Proficiency with payroll software and HRIS platforms; experience with global payroll systems is a strong plus.
  • Exceptional organizational and problem-solving skills with excellent attention to detail.
  • Ability to handle sensitive and confidential information
  • Effective interpersonal and communication skills, with the ability to work collaboratively across international teams.
  • Fluent in English, both written and spoken.
  • A degree in Finance, Accounting, Business Administration, or a related field is preferred.
  • A proactive, solution-oriented mindset with the ability to manage multiple priorities.


Would be nice to have:

  • Previous experience working within an international organization, managing cross-border payroll and administrative practices.
  • Familiarity with Employer of Record (EOR).
  • Strong knowledge of international compliance standards, and tax regulations, including handling international payroll and benefits processes.


Why you should join myPOS:

  • Vibrant international team operating in hi-tech environment
  • Annual salary reviews, promotions and performance bonuses
  • myPOS Academy for upskilling and training
  • Refer a-friend bonus as we know that working with friends is fun
  • Individual training and development budget
  • Access to LinkedIn learning
  • Teambuilding, social activities and networks on multi-national level


What we offer:

  • Excellent compensation package
  • 25 days annual paid leave (+1 day per year up to 30)
  • Full “Luxury” package health insurance including dental care and optical glasses
  • Meal vouchers of 160 BGN per month
  • Onsite fitness, bowling, and relax areas (Varna) or free of charge Multisport card (Sofia)
  • Free coffee, snacks and drinks at the office


About us:

Founded in 2014, the myPOS platform gives micro businesses and SMEs everything they need to accept payments and manage various aspects of their business, including selling remotely, accelerating cash flow and enabling e-commerce. Business owners receive a free multicurrency merchant account and dedicated IBAN per currency, a business debit card, digitised business management capabilities, and a powerful platform to help them sell anywhere.

In 2024, myPOS was acquired by Advent International, one of the largest and most experienced global private equity investors. With Advent’s help, myPOS has ambitious plans to accelerate its growth and capture the opportunities of the market to become the leader in the SME payment industry.

For its continued innovation in payments, myPOS has won many prestigious awards including Best Business Payments System at the PayTech Awards in 2024, the Point of Sale Innovation at FinTech Breakthrough in 2023 and 2024, and Best Use of Mobile by FStech in 2022.

Apply by filling in the form below and send your CV in English!

myPOS is committed to providing equal employment opportunities. All qualified candidates will be considered for employment without discrimination based on age, ancestry, colour, marital status, national origin, physical or mental disability, medical condition, veteran status, race, religion, sex, sexual orientation, gender identity or expression, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.

Your application will be confidentially reviewed in line with the General Data Protection Regulation (GDPR). Personal information will be used solely for the job application and will be stored for a period needed by the application process. Only short-listed candidates will be contacted. Good luck!

Средна заплата за сектора


1,460 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.