Работа Payroll Professional
31 нови обяви за работа
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
2,480 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Специалист ТРЗ за компания, оперираща в логистичния сектор, която търси да назначи отговорен и органи...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
Our HR team takes care of the people experience and helps team members shape their journey at Holcim, starting from accurate and timely payroll management and administration to supporting employees with payroll-related queries. Contributing to the or...
-
Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...
-
2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...
-
1,700 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател
За наши клиенти, счетоводна компания, предоставяща професионални данъчни, счетоводни и ТРЗ услуги, търсим да назначим ТРЗ Специалист. Из...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
„БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are looking for an HR Administrator and Payroll Specialist with German or English to join our clients team.
Job Responsibilities:
Manage end-to-end employee lifecycle processes: Hiring, Terminations, Position/ Job Changes Management, Absence Management, Payroll Processing, HR Reporting, Record Management, and benefits administration; Support managers and employees in operational HR processes; Proactively and professionally solve challenges in the field of HR support; Carry out all payroll activities and answer questions regarding salary, social security, working hours, vacation, maternity leave, parental leave, etc; Check special cases regarding to tax and social security relevance.
Job Requirements:
Еxperience as an HR Specialist, Payroll Specialist or HR Generalist administration role; Excellent German or English proficiency, both written and spoken; Strong customer service and problem-solving skills; Interest in working with numbers/data; Previous HR Shared Service experience is considered as an advantage.
The Client Offers:
Competitive remuneration and bonus scheme linked to individual performance and company results; Standard working hours (Monday-Friday) and home office option; 23 days annual paid leave; Food vouchers; Health insurance; Opportunities for personal and professional growth.
If you are interested in this job opportunity, please forward your CV.
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
License No. 2450/08.02.2018
Средна заплата за сектора
2,170 лв ~ 3,180 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.