Работа Payroll Manager
40 нови обяви за работа
-
For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...
-
We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and high-quality product ...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
At TTEC, we’re all about the Human Experience. Elevated. As a Senior Payroll Analyst working on site in Sofia, Bulgaria, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #experienceTTEC, an award-winning emp...
-
Job Overview: We are seeking a detail-oriented HR and Payroll Specialist to handle our comprehensive HR functions while also performing payroll duties as required. This dynamic role involves maintaining accurate employee records, managing payroll pr...
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ве...
-
2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме компания с 15 годишен опит в сферата на професионалното почистване и техническа поддържка на над 650 административни, офисни, жили...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Company Description Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asse...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Помощник ТРЗ за наш клиент – лидер в счетоводните услуги! За наш доверен клиент, утвърден лидер в счетоводните услуги, търсим мот...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
PAYROLL MANAGER
The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment based on the company’s overall strategy. To be involved in and actively support the implementation of new and/or improved payroll processes, procedures and workflows.
The Major Responsibilities Include:
- Participation in implementation and enforcing the company's overall strategy regarding processes related to the management and administration of remuneration and time data of employees.
- Introducing and ensuring compliance with international processes and work standards.
- Creating and updating company policies and procedures in accordance with Bulgarian legislation and the company's objectives, ensuring their compliance.
- Developing and implementing sustainable and effective solutions to improve and optimize existing processes.
- Initiating and managing projects related to the introduction of new processes.
- Ensure successful collaboration with HR Administration team regarding common topics and projects.
- Motivating, developing and training the team to achieve maximum efficiency.
- Organizing, coordinating and prioritizing the daily work of the team and all activities related to the overall process of preparing remuneration - administration of absences, processing of working hours, accrual of bonuses, benefits, deductions, etc.
- Ensuring data quality in all relevant systems.
- Ensuring the quality of employee documents.
- Preparation and provision of the information required under the current legislation to the National Social Insurance Institute, National Revenue Agency and other institutions.
- Processing, calculation and overall administration of remuneration, including preparation and maintenance of the necessary documentation for employees falling under a certain management level.
- Minimum 10 years of experience in a similar position
- Minimum 5 years of experience in people management
- Experience with relevant HR Systems, knowledge of SAP HR will be considered as a strong advantage
- Experience in project management and implementing new processes
- Completed higher education
- Detailed knowledge of the current labor, tax and social security legislation and specifics of time management
- Knowledge of implementing and managing HR software solutions
- Working proficiency in English; German language is a plus
- Advanced computer skills (Google Docs, Sheets and Slides)
- Very good communication, organizational and leadership skills
- Excellent ability to prioritize
- Ability to work well with people from different age groups
- Resilience to stress
- Good balance between control and delegation
- Flexible, move smoothly and elegantly through change
- Career development opportunities
- Introductory training
- Extensive social package
- Company car and company-covered fuel
Средна заплата за сектора
2,010 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.