Работа Payroll Manager
60 нови обяви за работа
-
For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
Описание на длъжността: Търсим Специалист ТРЗ, който да се присъедини към нашия екип и да подпомогне процесите, свързани с трудови отнош...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
At Destination Workplace, we believe that the right job is the key to a fulfilling life, and the right person is the driving force behind every successful business. We are here to provide the connection between talent and the right position. Our part...
-
Задачи и отговорности: Изготвя Трудови и Граждански договори, Допълнителни споразумения и Заповеди за прекратяване на трудови договор...
-
1,470 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
ЖАР ЕООД е фирма за производство на месо и месни продукти. Търсим мотивирана и отговорна личност на позицията СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ. Отговорно...
-
2,330 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
За наш клиент- водещ лидер на пазара, търсим да допълним екипа с още един ТРЗ специалист. Основни задължения за позицията: Съставяне на т...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
Job Overview: We are seeking a detail-oriented HR and Payroll Specialist to handle our comprehensive HR functions while also performing payroll duties as required. This dynamic role involves maintaining accurate employee records, managing payroll pr...
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
PAYROLL MANAGER
The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment based on the company’s overall strategy. To be involved in and actively support the implementation of new and/or improved payroll processes, procedures and workflows.
The Major Responsibilities Include:
- Participation in implementation and enforcing the company's overall strategy regarding processes related to the management and administration of remuneration and time data of employees.
- Introducing and ensuring compliance with international processes and work standards.
- Creating and updating company policies and procedures in accordance with Bulgarian legislation and the company's objectives, ensuring their compliance.
- Developing and implementing sustainable and effective solutions to improve and optimize existing processes.
- Initiating and managing projects related to the introduction of new processes.
- Ensure successful collaboration with HR Administration team regarding common topics and projects.
- Motivating, developing and training the team to achieve maximum efficiency.
- Organizing, coordinating and prioritizing the daily work of the team and all activities related to the overall process of preparing remuneration - administration of absences, processing of working hours, accrual of bonuses, benefits, deductions, etc.
- Ensuring data quality in all relevant systems.
- Ensuring the quality of employee documents.
- Preparation and provision of the information required under the current legislation to the National Social Insurance Institute, National Revenue Agency and other institutions.
- Processing, calculation and overall administration of remuneration, including preparation and maintenance of the necessary documentation for employees falling under a certain management level.
- Minimum 10 years of experience in a similar position
- Minimum 5 years of experience in people management
- Experience with relevant HR Systems, knowledge of SAP HR will be considered as a strong advantage
- Experience in project management and implementing new processes
- Completed higher education
- Detailed knowledge of the current labor, tax and social security legislation and specifics of time management
- Knowledge of implementing and managing HR software solutions
- Working proficiency in English; German language is a plus
- Advanced computer skills (Google Docs, Sheets and Slides)
- Very good communication, organizational and leadership skills
- Excellent ability to prioritize
- Ability to work well with people from different age groups
- Resilience to stress
- Good balance between control and delegation
- Flexible, move smoothly and elegantly through change
- Career development opportunities
- Introductory training
- Extensive social package
- Company car and company-covered fuel
Средна заплата за сектора
2,040 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.