Работа Payroll Manager

29 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WHAT YOU’LL DO As Payroll Specialist, you’ll be responsible to coordinate payroll processes for the overall payroll lifecycle. You’ll ensure all employees are paid in accordance with local laws and regulations and the company’s established p...

    21 Jul 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС МЕНИДЖЪР С ПОЗНАНИЯ НА ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ / ТРЗ Ресторант "ателие 60" в центъра на град Варна търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР С П...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Грестокомерс ЕООД е на пазара за дистрибуция и логистика на бързооборотни хранителни стоки вече над 30 години. До днес постигаме тъ...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Senior Payroll and Personnel Administration Specialist We offer Highly professional and fast working environment. Food vouchers up to 200 BGN Consuming food and beverages at a preferential price in the staff restaurant Discount for food and beve...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист труд и работна заплата / Payroll specialist, IKEA/ИКЕА София Нашето предложение за теб: Ваучери за храна – до 200лв. Консумиране на храни ...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ве...

    03 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    REGULAR/SENIOR HR ADMINISTRATION AND PAYROLL SPECIALIST Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bo...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon 2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За InHouse Ин Хаус е търговска фирма, специализирана в търговията (на едро и на дребно) с широка гама от стоки за дома и градината, детски игр...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    About Atos Atos is a global leader in digital transformation with c. 78,000 employees and annual revenue of c. € 10 billion. European number one in cybersecurity, cloud and high-performance computing, the Group provides tailored end-to-end solutio...

    26 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ: Съставя трудови д...

    20 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    КРЗ „Одесос“ АД е водещ кораборемонтен завод в Черноморския регион, разполагащ със солидна и отлично оборудвана база на докуване на ко...

  • icon 2,500 лв - 3,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим мотивиран и отговорен Payroll Specialist за стабилна и развиваща се компания. Основни отговорности: Изготвяне на месечни работни заплат...

    19 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПСАГБАЛ "Св. София" ЕАД търси да назначи Счетоводител ТРЗ Ако сте добре организиран, познавате спецификата, харесвате работата с докумен...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Payroll Specialist

H&M
location_on гр. София

icon 2,000 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


WHAT YOU’LL DO

As Payroll Specialist, you’ll be responsible to coordinate payroll processes for the overall payroll lifecycle. You’ll ensure all employees are paid in accordance with local laws and regulations and the company’s established processing guidelines. You coordinate with the outsourced payroll company and you are the contact person towards authorities for all issues concerning payroll, tax and social insurance matters.

You will:

  • Secure accurate, timely and compliant payroll execution in collaboration with external payroll provider
  • Monitor, update and run all processes regarding employee hires, exits and staff changes
  • Monitor employee time attendance system so that data is depicted correctly (absence, overtime etc.)
  • Deliver trainings for basic payroll matters (e.g. time attendance, routines etc.) to key stakeholders
  • Maintain accurate payroll and employee files
  • Secure compliance with all external authorities relevant to payroll function and act as point of contact for authorities and internal customers
  • Prepare needed reports internally and/or externally
  • Manage employee benefits from payroll side (e.g. employee staff discount plan & Incentive Program).
  • Manage projects directed by the Payroll Manager and contribute to department goals achievement.
WHO YOU’LL WORK WITH​

You'll collaborate with members of the payroll team working with area, accounting, store operations, global functions, regional functions. You will provide continuous support to our stores, offices, and logistics teams. Together, you'll ensure smooth Payroll operations and efficient service delivery across all locations.

WHO YOU ARE​

We are looking for people with…

  • Working experience in relevant payroll positions, preferably in retail business.
  • Degree in Accounting/Finance/Business Administration/HR or equivalent professional certification - would be an asset.
  • Understanding and staying up to date with local labor-payroll laws, legal regulations and payroll routines.
  • Strong analytical and numeracy skills with attention to details.
  • Proficient in Microsoft Office (with a strong focus on Excel).
  • Very good level of English, spoken and written.
And people who are…​
  • Strong in planning, organizing, coordination and project management.
  • Excellent in communication and interpersonal abilities.
  • Positive attitude to change and desire to learn.
WHO WE ARE​

H&M Group is a global company of strong fashion brands and ventures. Our goal is to prove that there is no compromise between exceptional design, affordable prices, and sustainable solutions. We want to liberate fashion for the many, and our customers are at the heart of every decision we make.​

​We are made up of thousands of passionate and talented colleagues united by our shared culture and values. Together, we want to use our power, our scale, and our knowledge to push the fashion industry towards a more inclusive and sustainable future. ​

WHY YOU’LL LOVE WORKING HERE ​ At H&M Group, we are proud to be a vibrant and welcoming company. We offer our employees attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. ​
  • 25% staff discount in all H&M Brands
  • Private Medical Insurance
  • H&M Incentive share scheme-HIP. Learn more about the program here.​
  • Long Service Reward
  • Multisport card on a preferential price
  • Food Vouchers
  • Easter & Christmas Voucher
  • Baby gift card
  • Additional paid marriage leave
  • Retirement reward
  • Referral program with additional bonus
  • Extensive internal training and onboarding program
  • Possibility of growing within the company (over 70% of our recruitment processes are internal)
  • Hybrid work model
​ JOIN US​

Our uniqueness comes from a combination of many things – our inclusive and collaborative culture, our strong values, and opportunities for growth. But most of all, it’s our people who make us who we are.​

​This is a full-time position, based in Sofia, Bulgaria. The Payroll Expert is part of the payroll department and reports to the Sales Market Greece Payroll Manager.

Apply by sending in your CV in English as soon as possible, but no later than the 25th of July. Due to data policies, we only accept applications through our career page.

Take the next step in your career together with us. The journey starts here.​

  • We are committed to a recruitment process that is fair, equitable, and based on competency. We therefore kindly ask you to not attach a cover letter in your application.

Средна заплата за сектора


2,000 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
5.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.5
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.5
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.5
icon icon icon icon icon
Колеги

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.