Работа Payroll Administrator
30 нови обяви за работа
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
Специалист ТРЗ в Petmall Petmall е много повече от магазин за домашни любимци – ние сме общност от хора, които вярват, че животът е по-добър, ког...
-
2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
Специалист личен състав
Първа Специализирана Акушеро-Гинекологична Болница За Активно Лечение Света София Еадгр. София
• Администриране на трудовата документация на служителите; Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, гражданск...
-
За наш клиент- водещ лидер на пазара, търсим да допълним екипа с още един ТРЗ специалист. Основни задължения за позицията: Съставяне на т...
-
Senior Payroll Specialist Plus500 is a global fintech powerhouse, providing cutting-edge online trading services in contracts for difference (CFDs), share dealing, and futures trading. Listed on the London Stock Exchange and a constituent of the FTS...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
Готови ли сте да преминете на следващо ниво в кариерата си? Dentaprime, най-голямата и най-модерна дентална клиника в Европа, търси опитен спе...
-
BMS Българска кухня е национална, развиваща се верига заведения за бързо хранене, която търси мотивирана и отговорна личност с опит за поз...
-
1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добри...
-
2,500 лв - 3,200 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отговорен Payroll Specialist за стабилна и развиваща се компания. Основни отговорности: Изготвяне на месечни работни заплат...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...
-
We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and high-quality product ...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are looking for an HR Administrator and Payroll Specialist with German or English to join our clients team.
Job Responsibilities:
Manage end-to-end employee lifecycle processes: Hiring, Terminations, Position/ Job Changes Management, Absence Management, Payroll Processing, HR Reporting, Record Management, and benefits administration; Support managers and employees in operational HR processes; Proactively and professionally solve challenges in the field of HR support; Carry out all payroll activities and answer questions regarding salary, social security, working hours, vacation, maternity leave, parental leave, etc; Check special cases regarding to tax and social security relevance.
Job Requirements:
Еxperience as an HR Specialist, Payroll Specialist or HR Generalist administration role; Excellent German or English proficiency, both written and spoken; Strong customer service and problem-solving skills; Interest in working with numbers/data; Previous HR Shared Service experience is considered as an advantage.
The Client Offers:
Competitive remuneration and bonus scheme linked to individual performance and company results; Standard working hours (Monday-Friday) and home office option; 23 days annual paid leave; Food vouchers; Health insurance; Opportunities for personal and professional growth.
If you are interested in this job opportunity, please forward your CV.
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
License No. 2450/08.02.2018
Средна заплата за сектора
2,170 лв ~ 3,180 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.