Работа Payroll Administrator

30 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

    14 Dec 2023 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...

    05 May 2025 Още...
  • icon 2,480 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Специалист ТРЗ за компания, оперираща в логистичния сектор, която търси да назначи отговорен и органи...

    05 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our HR team takes care of the people experience and helps team members shape their journey at Holcim, starting from accurate and timely payroll management and administration to supporting employees with payroll-related queries. Contributing to the or...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon 2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    За наши клиенти, счетоводна компания, предоставяща професионални данъчни, счетоводни и ТРЗ услуги, търсим да назначим ТРЗ Специалист. Из...

    24 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...

    24 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    14 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Payroll and Administration Specialist

TELUS
location_on гр. София

icon 1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge?

If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria!

The Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company.

Responsibilities:

  • Process new hires information and documentation and keep the employees’ database updated in the in-house systems
  • Process and hand over leavers’ documentation (Preparation of termination orders)
  • Process and support the documentation flow in the department (sick leaves, additional agreements to be entered into the internal systems)
  • Administrate personnel labor files electronically and on-paper and ensure accurate documents management
  • Prepare employment/income certificates and reports upon requests
  • Assist and provide ongoing support to the employees in their daily quires
  • Support the daily Payroll and administration workflow and work along with other company departments
  • Work in compliance with the Bulgarian Labour legislation and Company rules


Requirements:

  • Strong knowledge of BG Labour legislation
  • Minimum 1 year of previous relevant experience
  • University Degree in HR or business-related studies
  • Advanced knowledge of Microsoft Office
  • Very good spoken and written English
  • Excellent communication, analytical and organization skills
  • Excellent knowledge of Bulgarian payroll software - Aladin
  • Knowledge and experience in work with Excel for payroll needs
  • Very good communication and problem-solving skills


We Offer:

  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses
  • We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team- building initiatives!


Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!

About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients'procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления

Средна заплата за сектора


1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.