Работа Асистент Трз
40 нови обяви за работа
-
PSS Construction е строителна компания със сериозен опит в изграждането на жилищни и търговски сгради, офис сгради, училища, болници, логистични...
-
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира сво...
-
Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство за хотел Приморско Дел Сол /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАД...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...
-
Във връзка с разширяване на дейността си, компанията търси да назначи Специалист ТРЗ. Отговорности: Подготовка и обработка на месечни з...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
Фирма ЛУМБРЕКО ЕООД търси да назначи счетоводител Описание на длъжността: Систематизиране и организиране на счетоводната документаци...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
3,180 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател
Специалист ТРЗ и Личен състав Описание на позицията: Търсим отговорен и организиран специалист ТРЗ и Личен състав, който да се присъеди...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образование, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основ...
-
Специалист Възнаграждения и администриране на персонала/ ТРЗ Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и д...
-
1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Търсим своя нов колега ТРЗ специалист Основни задължения: Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване ...
-
Присъедини се към екипа на Елпром Хеви Индъстрис, който не просто създава енергия, а изгражда бъдеще. С над 75 години опит в областта на пр...
-
Готови ли сте да преминете на следващо ниво в кариерата си? Dentaprime, най-голямата и най-модерна дентална клиника в Европа, търси опитен спе...
-
Експерт Работна заплата "Management Financial Group" е дружество, което обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на неба...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ВЪВ ВРЪЗКА С РАЗВИТИЕТО НА КОМПАНИЯТА ТЪРСИМ:
АСИСТЕНТ ТРЗ
Основни задължения на позицията:
- Изготвяне на всички документи, свързaни с назначаване, промяна и прекратяване на трудовите правоотношения и декларирането им в НАП.
- Създаване, администриране и съхранение на трудовите досиета на служителите и поддържането им в изряден вид.
- Администриране на персонала: обработка на присъствените форми, болнични, отпуски, запорни съобщения.
- Изготвяне и подаване в срок на всички необходими документи пред външни институции (НАП, НОИ, ИТ, НСИ): уведомления, декларации, справки, приложения и др.
- Изготвяне на всички нужни заповеди, служебни бележки, декларации, УП2, УП3, производствени характеристики и др.
- Предоставяне на справки и отчети свързани с администриране на персонала.
- Опит на подобна длъжност-счита се за предимство.
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност.
- Добра компютърна грамотност – Word, Excel, опит със специализиран софтуер за кадри и заплати (Аладин) се счита за предимство.
- Шофьорска книжка, категория В, да е активен шофьор.
- Висока мотивация, способност за поемане на натоварване и лична ангажираност.
- Логическо мислене и аналитичност, прецизност и точност.
- Организационни способности, комуникативност и умения за работа в екип.
- Адекватно възнаграждение
- Допълнително здравно осигуряване
- Мултиспорт карта
- Подарък за рожден ден
- Работа в млад и динамичен екип
- Обучение и придобиване на опит
- Комуникативна локация, в близост до метро, градски транспорт /до МОЛ Парадайс/, с възможност за осигурен паркинг
Контакт ще бъде осъществен само с предварително одобрените кандидати. Всички лични данни, документи и кандидатури се разглеждат при пълна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД и GDPR.
Средна заплата за сектора
1,890 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.