Работа Трз И Личен Състав във Варна

5 нови обяви за работа

  • icon 1,780 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на Кор...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    19 Nov 2024 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon 1,320 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Компaнията търси за своите нужди отговорна личност н...

    29 Oct 2024 Още...
  • icon 1,320 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЖАР ЕООД е комания специализирана в прозводство и търговия с месо и месни продукти. Компaнията търси за своите нужди отговорна личност н...

    22 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист ТРЗ и Личен състав

icon 1,780 лв ~ 2,100 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на Корпоративния ни отдел в гр. София, търсим "Специалист ТРЗ и Личен състав". За целта търсим енергичен, отговорен и мотивиран човек, който ще бъде част от отдел "Човешки ресурски" и ще се грижи за доброто представяне на компанията пред нейните служители, както и пред държавата.

Ако информационните технологии са твоята страст, при нас ще можеш да се докоснеш до всичко ново в тази сфера.

АРДЕС е твоето място за работа, ако са ти важни:

  • работа в най-бързо развиващата се българска компания;
  • разнообразието от хора, проекти и технологии;
  • забавната работна атмосфера в екип от млади специалисти;
  • възможността за учене и кариерно развитие;
  • сигурност и стабилност на работното място;


Ние търсим да присъединим към екипа си енергичен, отговорен и мотивиран човек, който да назначим на позиция "Специалист ТРЗ и Личен състав", който със собствените си умения и опит ще може да помогне на екипа ни от професионалисти да постигат още по-добри резултати в работата си.

Ежедневните ти задължения ще включват:

  • Изготвяне на графици/присъствени форми за отчитане на работното време;
  • Обработка на работни заплати и болнични листи;
  • Изготвяне на ведомост за заплати и рекапитулации;
  • Обработка на декларации (образци 1 и 6) и подаване към ТД на НАП;
  • Изготвяне и подаване на отчети и справки към НСИ;
  • Работа със счетоводен софтуер /Омекс/ е предимство;
  • Изготвяне на документи за назначаване и прекратяване на трудови правоотношения;
  • Организиране и поддържане на архив от лични досиета;
  • Комуникация със службата по Трудова медицина, Инспекция по труда, НАП, Агенция по заетостта;


Работата може да бъде твоя ако притежаваш:

  • Висше икономическо образование;
  • Отлично познаване на нормативните актове свързани с осигурително законодателство и кодекса на труда;
  • Прецизност, организираност, лоялност и отговорност;
  • Много добра компютърна грамотност - Excel, Word;
  • Способност за ефективна комуникация и работа в екип;


Предимство ще бъде ако имаш следния опит:

  • Минимум 2 години опит на същата или подобна позиция;
  • Опит със софтуер ОМЕКС;
  • Способност за приоритизиране на време и проекти;
  • Стремеж към постоянно усъвършенстване;
  • Стремеж към постигане на резултати;


Какво ще получиш в замяна на твоите усилия и знания?

  • Трудов договор и осигуровки, съобразени със законодателството на страната;
  • 23 дни платен годишен отпуск;
  • Годишен бонус при добро представяне от твоя страна и изпълнение на заложените проекти и задачи;
  • 200 лв ваучери за храна на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Преференциални условия при закупуване на стоките предлагани от фирмата за теб и твоето семейство;
  • Он лайн и физическа библиотека, която можеш да ползваш постоянно и без ограничение, за да разширяваш своите знания и умения;
  • Обучения, с помощта, на които ще развиеш супер сили и умения, за които не си и мечтал;
  • Кафе, вода и свежи плодове на работното място, осигурени от компанията;
  • Подарък за рождения ти ден;
  • Психологическа и психотерапевтична подкрепа при необходимост;
  • Още социални придобивки, с които ще те изненадаме ако станеш част от нашия екип;


Ако вече си проявил интерес към свободната позиция, може да изпратиш актуално CV, а ние ще те поканим на интервю, защото ще се радваме да се запознаем с теб и да разкажем повече един за друг.

Очакваме те!

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,780 лв ~ 2,100 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.5
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.