Работа Административен Асистент
83 нови обяви за работа
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Във връзка с разширяването на дейността си, фирма "Веси Травъл" ЕООД търси да назначи служители на длъжността „Офис администратор / вода...
-
1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологич...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компанията в сфера търговска дейност ,наш клиент търси технически сътрудник за офис с английски език. *Основни отговорности:** Поддръжка...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
- Работа с подемна техника - стакер, транспалетна количка. Tоваро-разтоварна дейност. Пряка комуникация с клиенти . Работа със специализи...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Поради динамичното развитие и постоянно разрастване, фирмата търси да назначи: ОФИС СЛУЖИТЕЛ за базата ни в град Разград.
Описание на длъжността:
- обработва входящи и изходящи документи;
- обработва първични счетоводни документи;
- въвежда необходимата информация в складов софтуер;
- изготвя текущи справки и отчети на Excel;
- приема и отчита паричните средства и ваучери;
- извършва ежедневна проверка и засечка на касата, инвентаризации;
- отговаря за техническото състояние и правилното използване на офис -техниката (принтери, касови апарати);
- поддържа ежедневно работното си място в изрядна чистота;
- работа на смени- продължителност на работния ден - 8 ч. смяна.
- средно икономическо,висше образование се счита за предимство;
- отлични умения с MS Office (Excel, Word), браузър, електронна поща;
- работа със складов софтуер ( Microsoft Dynamics NAV Classic се счита за предимство);
- умения за работа с хора, вежливост,търпимост,старателност, активност и целеустременост;
- инициативност и бърза реакция при непредвидени ситуации;
- добри комуникативни умения;
- добри умения за организация и координация;
- прецизност и внимание към детайлите;
- отговорно отношение към поставените задачи.
- въвеждащо обучение;
- работа в динамична работна среда с млад екип;
- коректни трудово-правни взаимоотношения;
- работна среда, в която може да споделите Вашия опит, мнение и идеи;
- възможност за професионално развитие.
Контакт ще бъде осъществен само с одобрените за интервю кандидати. Всички документи ще бъдат разгледани строго конфиденциално и в съответствие със ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,060 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.