Работа Административен Асистент
83 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към слу...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
Технически сътрудник в Счетоводен отдел ПРЕСТИЖ е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и паз...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
Дейността на касата е с пари, документи и хора. Работи се по график. Изискват се умение за работа с компютър, комуникативност, лоялност, от...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорна личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образов...
-
Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтерна...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор офис
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Пълно описание
Основни задължения:
- работа на рецепция с клиентите на компанията по доставянето или приемането на куриерски пратки в офиса на фирмата;
- консултиране относно условията, цените и допълнителните услуги които могат да използват клиентите;
- отговаря за коректното и точно попълване на транспортните документи придружаващи всяка пратка;
- работи с финансови средства, фактури, касов апарат и отчитане на дейността чрез специализиран софтуер на Econt Express;
- логистична организация на импорт/експорт пратките за деня и правилното и безопасно транспортиране на пратките;
- управлява служебен автомобил, спазвайки правилата за движение и фирмена култура;
- следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките между клиент и склад;
- спазва законовите изисквания свързани със сигурност, здраве и безопасност при работа.
- свидетелство за управление кат.B, активен шофьор
- уравновесеност и клиентски ориентирано поведение;
- добра компютърна грамотност;
- способност за ефективна работа в динамична среда;
- високо чувство на отговорност към работата и желание за развитие;
- отлични комуникативни умения;
- умения за анализ и вземане на решения, за поемане на отговорност.
- умения за работа в екип;
- отговорност;
- висше образование е предимство.
- сигурност и стабилност, гарантирани от ясните и точни правила за работа;
- начално обучение и повишаване на квалификация;
- провеждане на обучение към Център за професионална
- динамична работа в професионален екип.
- Трудовия договор, ще бъде сключен с фирма Бини Стил ЕООД.
- Препоръка от бивш работодател/преподавател
Ще се свържем само с кандидати, изпратили пълния набор от документи и одобрени от нас.
Средна заплата за сектора
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.