Работа в Свищов
14 нови обяви за работа
-
1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
As a Customer Service Representative, you will be joining a great team of young, inspired, and motivated persons. The only requirement is to present our company in the best possible way for our lovely clients, challenge and prove yourself! We are wor...
-
Фирма Марико, гр. Свищов, търси да назначи касиер, на постоянене трудов договор. Отговорности работа на каса с касов апарат и компютър лю...
-
Фирма Марико ЕООД - гр. Свищов, търси да назначи стоковед. Отговорности: приема стока работа на компютър отчитане на документи свързани ...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
"КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: Свищов Работно време: пълно рабо...
-
Консултант продажби „Стоково кредитиране“ гр. Свищов В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на наш...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Марико ЕООД - гр. Свищов, предлага възможност за професионално развитие в областта на търговията. Магазин "Марико" предлага голямо разно...
-
Електроразпределение Север АД управлява и поддържа електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Компанията пренася елект...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
-
Pause Jeans търси ШОФЬОР – снабдяване със стока Основни задължения: Доставка и снабдяване със стока до търговските обекти на компанията; Уп...
-
Ние сме ПОЩЕНСКА БАНКА, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Ние сме ПОЩЕНСКА БАНКА, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Линекс ЕООД е водещ български производител на разнообразна гама прахообразни разтворими кафе продукти. Във връзка с осъществяване на с...
-
Фирма Марико ЕООД - гр. Свищов, търси да назначи стоковед. Отговорности: приема стока работа на компютър отчитане на документи свързани ...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС МЕНИДЖЪР Ние в ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАТИЯ ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителит...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
1. Your role:
Handling international outgoing and incoming calls in a timely manner. Proactive communication with customers, colleagues, and other departments. Verifying the request details with customers and follow-up to its completion Working on customers’ escalations Reacting to customers’ requests promptly and in a professional manner Timely elevating and/or escalates complex issues Meeting deadlines
2. About you:
Minimum B2 level of English - verbal and written Ability to work different shifts - (including night shifts and weekends) Analytical thinking and problem-solving skills Great communication skills, flexible, reliable, and loyal Good computer literacy Previous working experience in the customer service field is considered a big advantage
3. Nice to have:
Winning spirit and positive attitude Self-development drive Fast learning skills Team spirit Self Discipline
4. What do we offer:
Career Path & Competitive Salary Recognition Awards Performance-Based Bonuses Team Events Free coffee New challenge and new industry Multicultural contacts Management and other soft skills training Various and challenging projects International environment and knowledge sharing A really fast-growing team
Социални Придобивки
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,200 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.