![Лого на Entract 127 Лого на Entract 127](https://cdn.yox.bg/webp/120/images/dd2f97ab-c84d-4a32-8d72-920238477839/лого-на-си-екс-о-партнърс-оод.jpg)
СИ.ЕКС.О ПАРТНЪРС ООД
Entract 127 работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Office Assistant
Пълно описание
We are seeking an enthusiastic, open-minded, social, and positive Office Assistant to join our team! In this role, you will be responsible for delivering an outstanding workspace experience to Entract 127 members and ensuring the smooth operation of the space.
What is the essence of the role?
- Supporting the Office Manager with day-to-day activities, including managing the main reception desk and addressing tenants' needs and inquiries promptly and professionally
- Communicating with clients or customers through phone, email, or in-person to provide information and support, responding to routine inquiries, and maintaining a log of these interactions as required
- Coordinating and monitoring the work of Maintenance, Cleaning, and Security teams, along with other third-party services, ensuring adherence to weekly and monthly schedules
- Monitoring and managing the inventory of office supplies, documents, and deliveries between members and vendors
- Organizing and maintaining offices and common areas
- Assisting with the onboarding of new members as well as scheduling meetings, appointments, and events
- Taking a role in event management by preparing offers, liaising with subcontractors, tracking deliveries, and providing technical support for screens and multimedia
- Offering first-level technical support for office equipment such as printers, projectors, and video conferencing systems
- A university degree, or in the process of obtaining one, in a relevant subject such as Business Administration, Economics, or similar
- Previous experience in customer service, sales or similar
- Great communication and interpersonal skills
- Strong organizational and planning skills in a fast-paced environment
- Ability to effectively prioritize and organize the work tasks
- Attention to detail, time management and problem-solving skills
- Excellent knowledge of Microsoft Office, especially Excel
- Fluent oral and written English is mandatory
- A premium serviced office in a prime central location
- Network possibilities with C-level professionals and multinational companies
- Be part of a small team with the opportunity of making an impact
- Possibility to grow in the organization
- Professional development opportunities
- Quality working conditions
Only shortlisted candidates will be contacted.
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.