
КРЕДИТ ИНКАСО ИНВЕСТМЪНТС БГ работа
2 резултата
-
1,630 лв - 1,707 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
Пълно описание
Във връзка с разширяване на дейността на българското дружество, в момента търсим мотивирани и отговорни кандидати, които да се присъединят към екипа ни на позицията:
Офис асистент
I. Основни задължения:
- Администриране на входящата и изходящата кореспонденция в Дружеството;
- Организация на срещи с клиенти и партньори на Дружеството;
- Административна и логистична подкрепа на служителите;
II. Изисквания към кандидатите:
- Компютърна грамотност – отлични умения за работа с програмни продукти MS Office;
- Отлични организационни умения;
- Способност да работи конструктивно като член на екип;
- Прецизност, позитивност, ефективност, лична ангажираност и професионална етика;
- Английски език на разговорно ниво;
- Шофьорска книжка (би се считала за предимство).
III. Ние ще Ви предложим:
- Въвеждащо обучение;
- Точност и коректност в изплащането на месечните възнаграждения;
- Дългосрочно сътрудничество и възможност за професионално развитие;
- Работно място в нов и модерен офис, в близост до метростанция.
- Карта за градски транспорт;
- Преференциални цени за карта Мултиспорт;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване - луксозен пакет;
При нас ще намерите страхотна работна атмосфера и ще имате възможността да получите нови и специфични умения от екип от доказани професионалисти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при стриктно съблюдаване на Закона за защита на личните данни.
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.