
ЕИХ КОНСУЛТ ООД
ЕИХ Консулт работа
4 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Office Assistant
Пълно описание
- *Job Overview:**
- *Key Responsibilities:**
- Office Administration:*
- Facilitate the seamless operations of daily office tasks.
- Oversee office supply inventory and liaise with service providers for timely management.
- Organize and maintain digital and physical records, documents, and shared drives.
- Provide administrative support to both team members and management as required.
- Team & Project Support:*
- Assist in the creation and preparation of presentations, reports, and printed materials to a high standard.
- Support ongoing project coordination and follow-ups to ensure milestones are met.
- Format documents and facilitate internal communications efficiently.
- Reception & Guest Services:*
- Professionally greet and assist visitors.
- Manage bookings for meeting rooms and arrange hospitality services.
- Event & Logistics Coordination:*
- Play a role in planning and organizing internal and external events, including exhibitions and trade shows.
- Coordinate the logistics, materials, and documentation required for successful events and meetings.
- Light Finance & HR Support:*
- Aid in invoice tracking, budgeting efforts, and administrative filing.
- Provide support for HR-related tasks such as onboarding new employees and maintaining accurate staff records when needed.
- *Requirements and Qualifications:**
- A minimum of 4 years of experience in an administrative or office support role.
- Fluent in English, both written and spoken.
- Comprehensive knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Background in office administration, business support, or a relevant field.
- Exceptional organizational and time management skills.
- A professional demeanor with an emphasis on confidentiality and effective communication abilities.
- *What We Offer:**
- Contract with EIH Consult Ltd
- Comprehensive private health insurance coverage (UNIQA).
- Access to a Multisport card for gym and fitness facility usage.
- 200 BGN monthly food vouchers to enhance your lifestyle.
- Discretionary performance bonuses based on achievements and contributions.
- A “Recommend a Friend” program offering incentives for successful referrals.
- Additional leave days awarded for company anniversaries to celebrate your commitment and milestones with us.
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.