Работа Customer Support Representative
95 нови обяви за работа
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients, a fast-growing company in the field of iGaming, we have an opening for...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader of the BPO sector TELUS International Europe! We are looking for an enthusiastic and adventurous person! As a Customer...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients, a fast-growing company in the field of iGaming, we have an opening for...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients, a fast-growing company in the field of iGaming, we have an opening for...
-
We are growing! Our brand-new client operates the world’s largest and most open electric vehicle charging network. They also design, build and support the technology that powers it. Your typical day: As a representative of the company, you will b...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Representative with Estonian...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Representative with Danish a...
-
OnProcess Technology is a managed services provider specializing in complex, global service supply chain operations – the flow of people, parts and services following the sale of a product. Our deep expertise, technology-driven delivery and continu...
-
Outbound Customer Support Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, proje...
-
Младши специалист „Обслужване на клиенти – Интернет и Телевизия“ – гр. Пловдив Твоят живот. Твоите възможности. #MakeITHappen Знаеш ли, че м...
-
ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена пре...
-
Customer support with german/ french/ danish/ finnish/ norwegian and english language
Gi Groupгр. София
Gi Group e водеща международна компания, предлaгаща решения за развитие на пазара на труда. В световен мащаб групата работи в областта на вре...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! Take the opportunity to be a part of a world-known ...
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлти...
-
Join Us as a Spotify Customer Service Expert! About Us: Sutherland is a global leader in Customer Experience Management (CXM), dedicated to nurturing our clients' growth through innovative solutions and automation. With a presence in 60 locations wo...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
What you’ll be doing:
- Keeping up to date with our products and promotions
- Communicating with customers through email and live chat
- Finding out why this is such a great sector to work in
- Collaborating closely with colleagues across the entire international business
- Delivering a first-class service to our customers in line with departmental KPI’s
- Finding out why this is an amazing business to work with
- And most important, being part of an awesome team
What you’ll bring to the table:
- Fluent written and spoken German language skills
- Good English language skills
- Strong computing skills, especially in web-based applications
- Analytical and problem-solving skills – attention to detail is key
- Ability to handle challenging situations
- Availability and flexibility to work on shifts
- Capable of prioritizing and multitasking workloads
Benefits:
- Monthly and annual performance-based bonuses
- Competitive salary package
- Transport allowance for late and night shifts
- Food vouchers
- Career development/advancement orientated
- Health Insurance from day one
- Free snacks and beverages in the office and Happy Hour on Fridays
- Discount on Multisport cards
- A friendly work environment with positive teammates
- Team-building activities
Please send your CV in English! Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 3018 / 30.04.2020
Средна заплата за сектора
2,100 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.