Работа Customer Retention Specialist
70 нови обяви за работа
-
Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hearts and move markets. Who Is O...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
Младши мениджър връзки с малки и средни предприятия в град благоевград
Обединена Българска Банка Адгр. Благоевград
МЕЧТАЛ ЛИ СИ НЯКОГА ДА РАБОТИШ В БАНКОВИЯ СЕКТОР? Ние можем да сбъднем мечтата ти. В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - пози...
-
Senior Relationship Manager We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with more than 23 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candid...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
Customer Success Manager with French and English Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and grow fully branded private communities with features tha...
-
Customer Success Manager with English (for US market) Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and grow fully branded private communities with feature...
-
За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...
-
За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...
-
За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...
-
За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...
-
За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град търговище
Обединена Българска Банка Адгр. Търговище
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град Търговище В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен ...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hearts and move markets.
Who Is Our Client: А leading GameTech company, is rapidly expanding across Europe and Latin America. Operating in 16 markets with its prominent brands.
Your Typical Day: As a Retention Specialist, you will be identifying at-risk users based on specific metrics (reduced login frequency, feature inactivity) and proactively reach out to understand their challenges. For example, issues with account creation and payment related queries. You will follow all existing and new processes to serve the customer, increasing customer experience and driving efficiency.
Key Responsibilities:
- Serve as a knowledgeable consultant for customers in the sports industry.
- Build sustainable relationships and trust with customers through open and interactive communication.
- Provide exceptional service, ensuring customers are satisfied with the solutions provided while adhering to company policies and procedures.
- Offer feedback and recommendations to optimize internal processes.
What You Need:
- Fluency in German, both written and verbal
- Good command of English, both written and verbal
- Excellent communication skills
- Good typing and computer skills (MS Office applications)
- Ability to explain complex concepts clearly and concisely
- Organizational, decision-making, and analytical skills
- Team player with a positive attitude
- Previous experience in a customer service center or in a sales position is an advantage
What You Can Expect from Us:
- Full-time role with flexible working hours from Monday to Saturday, between 8:00 AM and 9:00 PM
- Competitive salary with monthly performance-based bonus
- Convenient office location, close to bus stations and the metro
- Comprehensive initial training and onboarding (fully paid)
- Continuous training and upskilling programs through Concentrix University
- Professional Development and Career Navigation programs to support your career growth
- Health and Wellbeing initiatives
- Relocation support if needed (accommodation and travel expenses)
- Additional benefits including Health and Life Insurance, Multisport card, Transport allowance, Bonuses for significant life events, Additional paid leave for education, Corporate discounts, Company events, and more!
Experience the Power of a Game-Changing Career: Are you looking for what’s next? Join us, a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands improve their businesses with technology and integrated solutions in over 70 countries. We’re proud to be recognized with awards such as "Employer Brand Leader of the Year" and "Best Employer - Outsourcing" year after year.
Социални Придобивки
- credit_cardБонусова Система
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- sports_footballКарта за Спорт
- food_bankБезплатна Храна
- timer_offГъвкаво Работно Време
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
2,270 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.