Работа Customer Retention Specialist в Бургас

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...

    24 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About us: Bulgarian Online Research (BOR) is an online market research company specialising in digital data collection. Our company conducts business activities with a high ethical and social standard. BOR has grown rapidly during the last few years...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим специалист маркетинг за нашия екип! Ако имaте креативност, аналитичен подход и обичате динамичния свят на маркетинга, очакваме ва...

    18 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Мениджър връзки с клиенти

СИТИЙМ ООД
location_on гр. Бургас

icon 1,740 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи

Пълно описание


За наш клиент, лидер на пазaра, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за позицията:

Мениджър връзки с клиенти

Отговорности: · Консултира и обслужва клиенти · Привлича нови клиенти · Промотиране и продажба на услугите, които компанията предоставя · Гарантира качественото обслужване на клиентите

Изисквания: · Висше икономическо образование · Предприемачески и търговски начин на мислене – винаги търсещ бизнес възможности · Ориентация към обслужване на клиенти и постигане на резултати · Комуникативност и организационни умения · Професионален опит – минимум 3 години трудов стаж в банковата сфера · Много добра компютърна грамотност · Владеенето на английски език се счита за предимство

Компанията предлага: · Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност · Атрактивно възнаграждение, обвързано с личните постижения · Хибриден модел на работа след изтичане на изпитателния срок

Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на Закона за защита на личните данни.

СиТийм ООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015 г.

Средна заплата за сектора


1,740 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

650 лв / месец

максимална

17,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Мениджър, връзка с клиенти


Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • общуване с потребители
  • съветване относно връзките с обществеността
  • извършване на анализ на потребностите на клиентите
  • ръководене на служители

Необходими основни знания

  • връзки с обществеността
  • корпоративна социална отговорност
  • разбиране на продукта
  • принципи на общуването
  • корпоративна социална отговорност

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.