Работа Team Manager

180 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult is a global consulting and recruitment agency, offering strategic consulting services across the private business sector. We are currently seeking a Team Leader VAD for one of our fast-growing clients in the IT industry. Respons...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    M3 Communications Group, Inc., a leading company in the PR industry is seeking a positive, highly motivated, and exceptionally organized Office Coordinator to join our growing team. This is more than just an administrative role; it's a launchpad for...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Opportunity Efficiently managing a team of skilled demand and master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’l...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Бъди част от „сърцето“ на Самекс ЕООД – нашите ресторанти. Присъедини се като ръководител и бъди един от „двигателите“ на екипа ни. Ка...

    08 Jul 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    As a Sales Ops Quality Analyst with Romanian, you will play a crucial role in ensuring the highest standards of quality within our managed services processes. You will be responsible for performing quality audits, providing constructive feedback, and...

    11 Apr 2025 Още...
  • We’re looking for a Senior Content Writer comfortable with producing unique and engaging content around digital marketing, IT, business case studies, and WordPress-related topics. About the Company We work smart and we work hard. We are DevriX. A t...

    13 Jan 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    17 Apr 2025 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create marketing solution...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Senior Software QA Engineer - Platform Team Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, p...

    07 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен координатор

icon 1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human Capital Store търсим организиран и отговорен специалист, който да поеме административната роля в динамичен и професионален екип. Ако сте комуникативна и прецизна личност, и умеете да се справите с административни и организационни задачи, тази позиция е за Вас!

Основни отговорности:

  • Отговаря за административните процеси.
  • Подпомагане на малък екип в ежедневните дейности.
  • Приемане, обработка и администриране на информация, документи и парични средства / отговаря за воденето на касата за консумативи за офиса/.
  • Техническо осигуряване дейността на офиса /поръчка на консумативи, приготвяне на кафе на клиенти, цялостната поддръжка на офиса/.
  • Провеждане на комуникация с клиенти и институции.
  • Организация на имейл и документна кореспонденция.
  • Ежедневна комуникация с колеги, клиенти и партньори.
  • Изготвяне на текстове и документи.
  • Работа с офис техника и софтуерни приложения.

Изисквания към кандидата:

  • Отлични умения за организация и внимание към детайлите.
  • Добро познаване и работни умения с Word, Exel, Power Point.
  • Kомуникативни и административни умения.
  • Умение за работа под напрежение.
  • Отговорност. Самодисциплина. Приветливост. Съобразителност и адаптивност.
  • Умение за работа в екип.
  • Добро владеене на български език - правопис и граматика.

Компанията предлага:

  • Стандартно работно време (понеделник – петък, 09:00 – 17:30 ч.).
  • Работно място с централна локация и приятна атмосфера на работа.
  • Конкурентно възнаграждение с увеличение след изпитателния срок.
  • Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
  • Покриване на транспортни разходи (карта за градски транспорт).
  • Служебен телефон и освежаващи напитки в офиса.
  • Финансова помощ за закупуване на фирмено облекло.
  • Дългосрочна и стабилна заетост.
Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си. Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.

Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Средна заплата за сектора


1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.