Работа Team Manager

163 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобре...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    12 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...

    10 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...

    07 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим организиран и отговорен специалист, който да се присъедини към нашия екип. Ролята изисква поддръжка на документация и активно вз...

    30 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    28 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon 1,750 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    КИНО АРЕНА е киноверига, оперираща в България повече от 21 години. Зa обекта ни Кино Арена The Mall в град София, търсим да назначим: МЕНИДЖЪР ...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Бъди част от „сърцето“ на Самекс ЕООД – нашите ресторанти. Присъедини се като ръководител и бъди един от „двигателите“ на екипа ни. Ка...

    08 Jul 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    As a Sales Ops Quality Analyst with German, you will play a crucial role in ensuring the highest standards of quality within our managed services processes. You will be responsible for performing quality audits, providing constructive feedback, and d...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Applications Support Analyst We are looking for Application Support Analyst to join our Data Quality team and provide technical competence in mainframe and distributed technologies and will also help resolve incidents reported by Experian's customer...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Quality Auditing Analyst with Italian Spirit of the Role: Did you know that our Inside Sales Associates (Sales & Marketing) work on behalf of a top global social media company? We're seeking motivated candidates who enjoy taking on new opportunitie...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Quality Auditing Analyst with Hungarian Spirit of the Role: Did you know that our Inside Sales Associates (Sales & Marketing) work on behalf of a top global social media company? We're seeking motivated candidates who enjoy taking on new opportunit...

    28 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен координатор

icon 1,780 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобрения и подписи, архивиране) и работи с платформите и уебсайта ни, за да осигури актуалност и точност на информацията. Позицията е подходяща за всеки, който започва сега своя кариерен път, има внимание към детайла, желание да учи и да се развива в динамична среда, любов към административната работа и способност да балансира между разнообразните задачи.

За позицията:

  • Създаване и управляване на потока от документи: нови договори с партньори и допълнителни споразумения
  • Въвеждане и проверка на информация в системи и платформи (създаване на нови профили и актуализация на акаунти)
  • Актуализиране на информацията на сайта по отношение на партньорските обекти и техните активности
  • Изготвяне на справки и анализи, използвайки възможностите на MS Excel
  • Подкрепа при въвеждане на нови функционалности в системите (предложения за подобряване, тестване, обратна връзка)


Необходими умения:

  • Добро владеене на MS Office, особено MS Excel, MS Word
  • Добро владеене на английски език - ниво В1
  • Предишен административен опит или опит с платформи и системи е предимство
  • Внимание към детайла и добри организационни умения
  • Управление на времето, способност за приоритизиране и справяне в разнообразни задачи в предизвикателни срокове
  • Добри аналитични умения


Нашето предложение:

  • Атрактивно възнаграждение, включително бонус схема и признание за личния принос
  • Компания, която разбира колко е важен балансът между работа и личен живот
  • Инициативи, насърчаващи здравословния и балансиран начин на живот
  • Добър пакет от придобивки: допълнително здравно осигуряване с включен пакет дентална грижа, допълнителни дни отпуск, карта за градски транспорт, естествено и карта MultiSport


В случай че проявявате интерес към позицията, не се колебайте да изпратите Вашата автобиография още сега.

Всички кандидатури ще бъдат преглеждани при най-стриктно спазване на изискванията за обработка и защита на личните данни. Получените личните данни, предоставени във връзка с подбора за позицията, няма да бъдат използвани за други цели.

Средна заплата за сектора


1,780 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.