Работа Team Manager
103 нови обяви за работа
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
We’re on a bit of a mission at OnProcess, part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,320 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Наш партньор, лидер в обслужването на клиенти в сферaта да услугите търси успешно да присъединим към екипа си Офис сътрудник -връзка с кл...
-
Търговска фирма, занимавaща се с внос и търговия на материали за мебелната индустрия търси да назначи Асистент Продажби. Основни изискв...
-
Мениджър Екип Какво ви предлагаме ние: Индивидуално и aтрактивно заплащане; Професионални обучения по корпоративни стандарти и повишав...
-
ТИМ ЕАД, водеща компания в сферата нa охранителната дейност, търси да назначи ОФИС МЕНИДЖЪР за търговския си офис в град Варна. Основни з...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Мениджър
Пълно описание
Сдружение "Аутизъм Днес" е лидер в България по отношение на висок стандарт и качество на работа и отчитайки високата нужда от предлаганите от нас услуги във всяка точка на страната, и във връзка с разширяване на дейността ни, търсим отговорен човек, който иска да се развива и да общува с хора, които растат и се развиват непрекъснато:
ОФИС МЕНИДЖЪР
Заемащия длъжността е пряко подчинен на Директора
Основните задължения за позицията са свързани с:
- Комуникация с клиенти
- Изготвяне и изпращане на графици, планове, отчети- месечни, годишни и дневни
- Работа с документи и база данни
- Координация на дейностите между служителите
- Комуникация с институции, държавна и местна администрация, контрагенти и партньори на организацията- български и чужди
- Комуникация с офиса ни в София и в другите градове
- Изготвяне на нова и поддържане на документацията
- Допълнителни офис дейности:
- Отлична работа с интернет приложения и поддържане на уеб страница
- Завършено висше образование
- Добра компютърна и интернет грамотност
- Опит в работа с Excel и целия офис пакет
- Отлична езикова култура: говорим и писмен български; добро владеене на английски език
- Добри организационни способности и умения
- Прецизност и коректност при работа
- Добра комуникативност, самодисциплина и желание за развитие
- Работа в млад и позитивен екип
- Пряка връзка и комуникация с Директора
- Въвеждащо обучение
- Приятна работна атмосфера
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Очакваме твоята кандидатура! :)
УСПЕХ на всички кандидати!
Средна заплата за сектора
1,690 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.