Работа Team Manager

163 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult is a global consulting and recruitment agency, offering strategic consulting services across the private business sector. We are currently seeking a Team Leader VAD for one of our fast-growing clients in the IT industry. Respons...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are DSK Bank, a proud member of OTP Group, a leading financial institution in CEE, leader in the Bulgarian banking sector. As member of our team, you will be part of one of the largest banking groups in Bulgaria, which plays an important role in c...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "АЯКС-1" ООД е българска компания с тридесет години опит в животновъдния сектор. Нашата цел е да доставяме на клиентите си висококач...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развит...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...

  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...

    19 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Opportunity Efficiently managing a team of skilled demand and master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’l...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    14 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

Euro Games Technology
location_on гр. София

icon 1,770 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб. Вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.

Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим високоорганизиран и отговорен Офис мениджър.

Служителят на тази позиция ще отговаря за изпълнението на ежедневни административни задачи.

Отговорности:

  • Организира дейностите в офиса, осигурява техническото сътрудничество на мениджърите в организацията;
  • Води писмена и устна кореспонденция, създава и актуализира документи и участва в различни проекти;
  • Координира срещи с партньори, доставчици и гости на компанията, следи за графиците на срещите, подготвя конферентни зали и предоставя обратна връзка;
  • Има отговорност по посрещането, настаняването и напускането на посетители - гости на компанията;
  • Управлява офис консумативите, изготвя поръчки при необходимост и организира снабдяването;
  • Осъществява други офисни дейности и изпълнява административни задължения, възложени от ръководството;
Изисквания:
  • Висше образование – бакалавърска степен;
  • Приветлив и делови външен вид;
  • Опит на подобна позиция;
  • Отлично познаване на MS Office;
  • Отлични умения за управление на времето и планиране;
  • Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване;
  • Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво;
  • Дискретност и конфиденциалност;
  • Владеене на английски език на отлично ниво;
Компанията предлага:
  • Ще вършите предизвикателна работа в динамична компания;
  • Ще имате отличен пакет за възнаграждение и социални придобивки (допълнително здравно осигуряване; социални политики в подкрепа на служителите; телемедицина; Мултиспорт карта покрита от компанията; корпоративни отстъпки; обучения; безплатен транспорт до метростанция);
  • Ще се развивате в позитивна, динамична и насърчителна работна атмосфера;
  • Ще бъдете част от сплотен екип с много творческа енергия, както за работа, така и за забавление.
Местоположение: гр. София, Бизнес център Ричхил

Средна заплата за сектора


1,770 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.6
Добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Управление
2.1
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.