Работа Асистент Изпълнителен Директор
26 нови обяви за работа
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help the Project Managers to deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the...
-
Business Operations Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digita...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
„Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големия...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...
-
"Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнасяме за над 20 държави и на 3 континента. Изпол...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Ориентирани сме към всички клиенти, предла...
-
Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence team to facilitate Google Cloud’s Professional Services (PSO) portfolio management and enable delivery quality.
Responsibilities:
- Orchestrate all Quick Launch projects
- Creation of communication and project plans, tracking execution and preparing reports for various stakeholders
- Track Portfolio Hygiene by ensuring completion of administrative tasks such as tracking artefacts, risk registers, project plans and status reports
- Maintain the currency of learning content by tracking and facilitating updates, reference materials across the relevant hubs
- Support the team with administration of CSAT Closed Loop initiative.
- Maintaining a backlog of open feedback items, scheduling internal debrief meetings, and reporting progress
- Support the team with data collection, collation, sorting and tracking for Partner invoices
Qualifications:
- Bachelor's degree in social sciences or a related field
- 3-5+ Experience in Project Management or working within a PMO
- A current and valid Project Management certification
- Comfort with operating in a high-paced work environment with the ability to manage time efficiently and navigate ambiguity
- Ability to work independently and as part of a team
- Excellent language skills and the ability to translate technical updates into storytelling fit for the PMO framework
- Collaboration with multidisciplinary teams and insight into team dynamics
- Experience with Google Workspace tools
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly-traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,870 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
10,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник по проекти/сътрудничка по проекти
Сътрудниците по проекти предоставят различни видове услуги за успешното изпълнение на проект като част от бюро за хоризонтално управление на проекти. Те предлагат административна подкрепа, съдействие и обучение на ръководителите на проекти и други членове на персонала, управляват документацията на проекта и съдействат на ръководителя на проекта при съставянето на графика на проекта, планирането, координирането и отчитането на ресурсите. Сътрудниците по проекти отговарят за дейностите по осигуряване на качеството и за наблюдение на спазването на насоките относно методологията и други организационни стандарти. Освен това те предлагат съвети относно инструменти за управление на проекти и свързани административни услуги.
Необходими основни умения
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- извършване на анализ на риска
- извършване на проектни дейности
- управление на информация за проекти
- осигуряване на доклади с анализ на разходите и ползите
- документиране на напредъка на проекта
Необходими основни знания
- принципи на управлението на проекти
- методология за управление на проекти (PM²)
- методики за осигуряване на качеството
- управление на конфигурацията на проекта
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.