Работа Административен Специалист в София

54 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    04 Aug 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    14 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Наш партньор – водещ производител на метални конструкции – търси организиран и комуникативен офис асистент, който да се включи активно...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Административен Специалист – Архив и Офис процеси

City Cash
location_on гр. София

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Европа. Нашата основна мисия е да осигурим бързи и достъпни финансови услуги с грижа към клиента.

Във връзка с разрастване дейността на компанията в България, търсим да назначим служител на позиция „Административен Специалист – Архив и Офис процеси“, който да осигурява безупречен ред и организация в административните процеси на компанията.

Основни задължения:

  • Приемане, проверка и регистриране на постъпваща документация (клиентски досиета, фирмена документация и кореспонденция);
  • Поддържане на електронни регистри и системи за документооборот;
  • Организация и подреждане на архивни документи;
  • Проследяване движението на документи и предоставяне на информация при заявка;
  • Съхранение и администриране на приемо-предавателни протоколи;
  • Разпределяне и входиране на служебна кореспонденция;
  • Подпомагане на административните дейности в Централния офис.


Изисквания към кандидата:

  • Завършено средно образование;
  • Отлични организационни умения и внимание към детайла;
  • Добри компютърни познания (MS Office);
  • Опит в администрация и офис дейности, документооборот или архив ще се счита за предимство.


Ние предлагаме:

  • Допълнително здравно осигуряване с дентална помощ;
  • Ваучер за щастливо събитие;
  • +5 дни допълнителен отпуск след 2 години в компанията;
  • Дългосрочна перспектива за развитие в стабилна и модерна организация.


Ако обичаш точността, цениш реда и искаш да работиш в динамична среда, изпрати ни своята кандидатура (CV) и стани част от CITYCASH!

Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • business_center
    Кариерно Развитие
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.7
Добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.9
icon icon icon icon icon
Колеги
2.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.9
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.7
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.7
icon icon icon icon icon
Управление
2.7
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.