Работа Административен Специалист в София
54 нови обяви за работа
-
CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Наш партньор – водещ производител на метални конструкции – търси организиран и комуникативен офис асистент, който да се включи активно...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...
-
1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с разрастване дейността на компанията в България, търсим да назначим служител на позиция „Административен Специалист – Архив и Офис процеси“, който да осигурява безупречен ред и организация в административните процеси на компанията.
Основни задължения:
- Приемане, проверка и регистриране на постъпваща документация (клиентски досиета, фирмена документация и кореспонденция);
- Поддържане на електронни регистри и системи за документооборот;
- Организация и подреждане на архивни документи;
- Проследяване движението на документи и предоставяне на информация при заявка;
- Съхранение и администриране на приемо-предавателни протоколи;
- Разпределяне и входиране на служебна кореспонденция;
- Подпомагане на административните дейности в Централния офис.
Изисквания към кандидата:
- Завършено средно образование;
- Отлични организационни умения и внимание към детайла;
- Добри компютърни познания (MS Office);
- Опит в администрация и офис дейности, документооборот или архив ще се счита за предимство.
Ние предлагаме:
- Допълнително здравно осигуряване с дентална помощ;
- Ваучер за щастливо събитие;
- +5 дни допълнителен отпуск след 2 години в компанията;
- Дългосрочна перспектива за развитие в стабилна и модерна организация.
Ако обичаш точността, цениш реда и искаш да работиш в динамична среда, изпрати ни своята кандидатура (CV) и стани част от CITYCASH!
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.