Работа Административен Специалист в Бургас

8 нови обяви за работа

  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...

    16 Jul 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    За наш клиент - развиваща се компания с международна дейност търсим организиран и комуникативен Технически секретар, който да се присъе...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...

    01 Jul 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки чов...

  • icon 1,710 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    30 Jun 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки чов...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник - отдел разкрой

РОСИ EООД
location_on гр. Бургас

icon 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов договор "Технически сътрудник - отдел разкрой" за гр. Бургас.

Заплащане: 2000 лв. Нето. Допълнителни бонуси за резултати.

Задължения и отговорности:

  • Приемане и обработка на поръчки за разкрой на мебелни плоскости на клиенти;
  • Компютърна грамотност;
  • Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип;
  • Висше или средно техническо образование.
  • Опит на подобна длъжност ще се счита за предимство;
Фирмата предлага:
  • Предизвикателна работа в голяма и бързо развиваща се компания;
  • Работа в млад и динамичен екип;
  • Фирмено обучение;
  • Трудов договор.
Необходими изисквания и документи за кандидатстване:
  • Автобиография (CV) и актуална снимка;

Средна заплата за сектора


2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
5.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
5.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
5.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.