
РАЙД ШЕЪР БЪЛГАРИЯ работа
3 резултата
-
1,301 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оперативен Счетоводител
Пълно описание
Вярваме, че технологиите на бъдещето и отговорността към околната среда вървят ръка за ръка. Ето защо се стремим да предложим на нашите потребители качествена, модерна и удобна услуга, която допринася за по-чиста и устойчива градска среда.
С разрастването на нашия бизнес търсим Оперативен счетоводител, който да се присъедини към екипа ни.
Основни отговорности:
- Осигуряване на ефективно управление на ежедневните счетоводни процеси в съответствие с местното законодателство и Международните стандарти за финансово отчитане (МСФО).
- Организиране и поддържане на счетоводната документация.
- Работа в съответствие с насоките на старши счетоводителя и счетоводните политики на компанията.
- Комуникация и сътрудничество с вътрешни и външни заинтересовани страни.
- Координация с външни одитори и осигуряване на съответствие с нормативните изисквания.
- Подкрепа на ръководството по всички счетоводни и финансови въпроси.
Изисквания:
- Бакалавърска степен (или в процес на придобиване) по счетоводство, финанси или свързана област; CPA сертификат ще се счита за предимство.
- Опит в счетоводство, финанси или одит ще бъде предимство.
- Познания по счетоводни принципи, финансови регулации и стандарти.
- Добро владеене на MS Excel и OneDrive.
- Добри познания по английски език (ниво B1).
- Внимание към детайлите и прецизност при изпълнение на задачите.
- Стремеж към подобряване на процесите.
- Способност за самостоятелна работа и желание за учене и развитие.
Какво предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение.
- Частно здравно осигуряване.
- Възможности за професионално развитие чрез курсове, обучения и конференции.
- Приятелска и динамична работна среда с различни събития за служителите и удобна офис локация.
- Уникалната възможност да бъдете част от иновативна компания, която работи за по-чиста и устойчива градска мобилност.
Ако тази позиция ви вдъхновява, ще се радваме да се запознаем! За да кандидатствате изпратете CV.
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.