Работа Административен Специалист
66 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 2,600 лв / месец (нето) от работодател
ВК Експрес ЕООД е представител на Еконт Експрес ООД. Търсим личност, която да се присъедини към екипа ни в офис нa Еконт София Паметника Л...
-
ОРГАНИЗАТОР ТЕХНИЧЕСКИ ЗАЯВКИ Ваканционно селище “Санта Мaрина”, Созопол е част от една от водещите български хотелски вериги FPI Hotels & R...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Компанията оперира в 14 държави с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...
-
1,860 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Арома АД е водещ производител на козметика, чийто административен офис и производство се намират в гр. София, кв. Илиянци ул. Кирил Благое...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Администратор
1,600 лв ~ 2,600 лв / месец
Пълно описание
Търсим личност, която да се присъедини към екипа ни в офис нa Еконт София Паметника Левски.
Изисквания към кандидата :
- отговорност и дисциплинираност при изпълнение на поети ангажименти;
- способност за поемане на натоварвания и бърза реакция;
- гъвкавост и комбинативност, умение за работа с клиенти;
- задължително средно образование, висше е предимство;
- препоръчителен е предишен опит на подобна длъжност;
- компютърни умения
- Автобиография с актуална снимка.
- Гъвкаво работно време.
- Безплатно обучение.
- Фирмено работно облекло.
- Стартова нетна заплата 1600лв.
Средна заплата за сектора
1,600 лв ~ 2,600 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.