Работа Senior Recruiter
50 нови обяви за работа
-
"Лодис инвест" ЕООД е водеща компания, в производство и продажба на висококачествени български млечни продукти "Лакрима" и "Фрезко". Компа...
-
Talent Acquisition Partner About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we ...
-
Доставя ли Ви удоволствие да търсите и намирате кандидати онлайн с актуални работни и иновативни методи? В такъв случай ние Ви предлагам...
-
Ние сме българска компания с над 20-годишна история и повече от 3000 служители, която е сред световните лидери в разработката, производство...
-
HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently looking for a communicative and committ...
-
Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност в 20 страни. Ние търсим енту...
-
Recruiting Assistant We are a dynamic and growing tech company looking for a motivated and detail-oriented Recruiting Assistant to support our Talent Acquisition team. This role is vital in helping us find and nurture the best talent to maintain our...
-
КРЗ „Одесос“ АД е водещ кораборемонтен завод в Черноморския регион, разполагащ със солидна и отлично оборудвана база на докуване на ко...
-
Talent Acquisition Partner About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we ...
-
As a Junior Talent Acquisition Specialist, you will be responsible for supporting high volume recruitment and fulfillment for positions across our Managed Services practice. This position will execute the enterprise-wide early talent recruitment stra...
-
We are PHOENIX Pharma, part of PHOENIX Group - Europe’s leading pharmaceutical wholesaler, pharmacy operator and service provider for the pharmaceutical industry. Every day we provide our clients with medicines and medical products that are always ...
-
Ние сме българска компания с над 20-годишна история и повече от 3000 служители, която е сред световните лидери в разработката, производство...
-
At Destination Workplace, we believe everyone deserves to thrive in the right professional environment. Thats why we are committed to matching talented people with workplaces where they can flourish. We're now looking for a passionate and driven Recr...
-
The role of the TA Contract Signature Coordinator is to support the processes in the TA department of TELUS Digital Bulgaria. Responsibilities: Meet new hires and make sure they sign the proper on-boarding set of documentation; Process new hires’...
-
Доставя ли Ви удоволствие да търсите и намирате кандидати онлайн с актуални работни и иновативни методи? В такъв случай ние Ви предлагам...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
СПЕЦИАЛИСТ УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ
ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ:
- Изготвяне, актуализиране и прилагане на вътрешни нормативни документи, организационна структура и щатно разписание ;
- Изготвяне на справки за планиране и бюджетиране на разходите за работни заплти и ваучери за храна;
- Организация и участие в процесите по подбор и наемане на нови служители;
- Администриране на трудови правоотношения. Изготвяне и актуализиране на трудови договори, анекси, заповеди, длъжностни характеристики и др.
- Обработка на данни за заплати и осигуровки и подаване на информация към НОИ, НАП и др. Институции;
- Разработване и прилагане на системи за оценка на трудовото представяне на служителите, участие в процеса по атестиране на служителите;
- Организиране на обучения на служителите в компанията;
- Съдействие при проверки и одити;
- Консултиране на ръководители и служители по въпроси свързани с Човешки ресурси;
- Висше икономическо образование ;
- Опит на същата или сходна позиция – минимум 5 год.;
- Познаване и прилагане на всички нормативни актове в областта на трудовите и осигурителни правоотношения
- Много добра компютърна грамотност - MS Word, Excel, работа със специализиран софтуер;
- Владеене на английски език - ниво В1;
- Високо ниво на организираност, аналитично мислене и конфиденциалност.
Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, изпратете Вашата автобиография чрез бутона "Кандидатствай по тази обява".
„ЛОДИС ИНВЕСТ“ ЕООД Ви уведомява, че предоставянето на лични данни, съдържащи се във Вашата кандидатура по настоящата обява, се извършва доброволно и по Ваша инициатива. Предоставените от Вас лични данни, ще бъдат използвани от „ЛОДИС ИНВЕСТ“ ЕООД за установяване на връзка с Вас, провеждане на една или повече съвместни срещи и/ или интервю/та, както и за осъществяване на комуникация във връзка с изразеното желание от Ваша страна за заемане на свободната длъжностна позиция в „ЛОДИС ИНВЕСТ“ ЕООД.
Средна заплата за сектора
2,050 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
550 лв / месец
9,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Експерт, подбор на персонала
Експертите по подбор на персонала предоставят на работодателите подходящи кандидати в съответствие с конкретната заявена длъжностна характеристика. Те провеждат тестове и събеседвания с търсещи работа лица, съставят списъци с избрани кандидати, които да представят на работодателите, и намират подходящи кандидати за съответното работно място. Експертите по подбор на персонала поддържат отношения с работодателите, за да предлагат услугите си в по-дългосрочен план.
Необходими основни умения
- поддържане на връзка с клиентите
- наемане на служители
- извършване на услуги за набиране на персонал
- интервюиране на хора
- идентифициране на потребностите на клиента
- поддържане на неприкосновеността на личния живот на ползвателите на услуги
Необходими основни знания
- трудово законодателство
- предложения на пазара на труда
- трудовото право
- управление на човешките ресурси
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.