ДЕКРА АРБЕЙТ БЪЛГАРИЯ EООД
ДЕКРА Арбайт България ЕООД работа
27 резултата
-
1,450 лв / месец (нето) от работодател
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
-
1,785 лв / месец (нето) от работодател
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Care Agent with German
Пълно описание
For one of our trusted partners, a leading international company, we are looking for a:
Customer Care Agent with German
Responsibilities:
- Act as the first point of contact for customers via phone, email, and chat
- Provide expert advice on products and services
- Enter and verify customer data and information in internal systems, ensuring accuracy and completeness
- Manage challenging conversations with professionalism, using de-escalation techniques to ensure positive outcomes
- Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless customer support
- Coordinate with service technicians regarding customer requests
- Support administrative tasks, including fault and repair request processing and documentation of customer interactions
Requirements:
- Fluent in German (C1) and English (C1), written and spoken
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong service orientation and problem-solving mindset
- Experience handling difficult customer situations with empathy and professionalism
- Proficient in MS Office and other standard end-user software
- Experience with CRM systems is a plus
What our client offers:
- Great opportunities in a global company that values diversity, inclusion, sustainability, and trust
- Competitive remuneration package
- Hybrid working model with flexible arrangements
- Home office allowance
- 25 days of paid annual leave
- Additional health insurance
- Employee Assistance Program (mental health, legal & financial counselling)
- 200 BGN food vouchers
- Public transportation card or optional parking space
- Multisport card
- Language training opportunities
- Employee referral program
- Modern office in a Class A business building
- Fresh fruits available in the office
- Training and mentorship programs
- Access to 15,000+ LinkedIn Learning courses for professional development
If you are dedicated and ambitious, it is an excellent place to grow your career. Do not hesitate to apply.
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
License No. 2450/08.02.2018
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.