Работа Office Coordinator в София
44 нови обяви за работа
-
HEC Solar е една от най-бързо разрастващите се компании в страната и чужбина, която инвестира своето ноу-хау, дългогодишен опит и ентусиазъм ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...
-
About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...
-
3,090 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател
We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...
-
Team Lead with English As a Team Lead, you will manage and motivate a team of professionals ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to team members to achiev...
-
Ръководител екип Телеселс София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високит...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...
-
For one of our new teams, we are looking to recruit a Psychologist, who will work with team members providing Content Moderation support. Your responsibilities: Provide effective individual and group consultation and counseling Perform psycho-diagn...
-
3,360 лв - 4,260 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Ангажираност към превъзходство;
- Насърчаване на честността и доверието;
- Лидерство, отговорност, лоялност и качество в работата;
- Загриженост и уважение към другите;
- Инвестираме в бъдещето и таланта на служителите ни.
Основни отговорности:
- Подпомага административно и организационно дейността на Управителя, отговаря за документацията, постъпваща и излизаща от Управителя;
- Поддържа кореспонденция: отговаря за воденето на регистър на входяща и изходяща кореспонденция, получава и разпределя входяща поща, електронна кореспонденция и координира информацията между звената, служителите и външните контрагенти на фирмата;
- Отговаря за ползването на куриерски услуги в компанията – получаване, изпращане и разпределяне на куриерски пратки и кореспонденция;
- Стриктно следи за своевременното издаване на заповеди за командировки в страната и чужбина, както и тяхното отчитане от страна на служителите, като води регистър на командировките;
- Съдейства за закупуване на самолетни билети при пътуване и командировка на служители в България и чужбина;
- Отговаря за материално-техническото снабдяване на отделите – идентифицира нуждите и организира поръчването и доставката на компютри, телефони, друго необходимо оборудване и разпределянето на офис консумативи и канцеларски материали в офиса. Изготвя съответните инвентаризационни описи и води регистър на инвентара;
- Организира посрещането на нови колеги при постъпване на работа и съдейства за бързата им адаптация в работната среда;
- Събира, класифицира и предава към счетоводен отдел финансови отчети, гаранционни и други документи, свързани с пряката дейност;
- Следи спазването на лимити за офис консумативи по отдели, в рамките на одобрените бюджети;
- Комуникира с представители на офис-сградата във връзка с поддръжката, почистването и плащането на режийни разходи за офиса, както и с осигуряването на достъп до офисната част и парко-местата към офис сградата;
- Организира техническата подготовка при срещи, конференции и мероприятия в и извън фирмата, оказва съдействие на Управителите във връзка с организация на техните ежедневни графици и работни срещи;
- Грижи се за поддържането на приветлива атмосфера и работна среда в офиса – поръчва плодове, храна и напитки.
- Висше икономическо образование - Висше образование, степен Бакалавър по специалност „Бизнес Администрация“ или друга подобна;
- Минимум 1 година опит на подобна позиция и/или минимум 1 година административен опит;
- Отлично владеене на английски език;
- Много добра компютърна грамотност и работа с MS Office, Google и др.приложения, умение за работа с офис техника;
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Умения за самостоятелна работа;
- Умения за разрешаване на проблеми и спорове;
- Спазване на добър тон на общуване и поведение с клиентите и служителите на фирмата;
- Умение и стремеж към поддържане и повишаване на професионалното ниво;
- Умение за поемане на лична отговорност;
- Умение и инициативност за подобряване на организацията и ефективността на работата в отдела;
- Умение за работа в стресови ситуации, под напрежение и при високо натоварване.
- Прецизност, отговорност, последователност, коректност, емоционална стабилност, устойчивост на стрес, лоялност, аналитично мислене, оперативност, инициативност, дипломатичност, комбинативност, логическо мислене, честност и дискретност.
- Възможност за дългосрочно партньорство и развитие в бързо развиваща се българска компания, изпълняваща много международни проекти;
- Отлични условия на труд;
- Трудов договор с конкурентно възнаграждение и атрактивен социален пакет;
- Приятна работна среда, позволяваща развитие на различни компетенции и умения;
- Възможност за професионално и личностно развитие;
- Баланс между работата и личен живот.
Средна заплата за сектора
1,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.