Работа Customer Success Expert
79 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Gi Group e водеща международна компания, предлагаща решения за развитие на пазара на труда. В световен мащаб групата работи в областта на вре...
-
Customer service representative with english (business clients)
Онпросес Технолоджи България Eоодгр. София
We’re on a bit of a mission at OnProcess, part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
-
Join Dentaprime's Team as a Customer support Representative in Varna! About Us: Founded in Bulgaria in 2006, Dentaprime has become the preferred destination for dental excellence, annually bringing smiles to over 10,000 patients. Our commitment to q...
-
Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 50 000 engineers and digital experts in 30 countries...
-
Gi Group e водеща международна компания, предлaгаща решения за развитие на пазара на труда. В световен мащаб групата работи в областта на вре...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Representative with Latvian ...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Representative with Czech & ...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Representative with Estonian...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Representative with Lithuani...
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
-
We are Sutherland! Sutherland is a global leader in Customer Experience Management (CXM). For over 37 years, we have taken care of our customers' customers, continuously accelerating growth through cutting-edge solutions and robust automation. An i...
-
We are Sutherland! Sutherland is a global leader in Customer Experience Management (CXM). For over 37 years, we have taken care of our customers' customers, continuously accelerating growth through cutting-edge solutions and robust automation. An i...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the biggest employer in the CX (Customer Experience) industry in Bulgaria - get the job you will enjoy! We are looking for an enthus...
-
Направете кариера с HOMEMAX! В успешните фирми рaботят успешни служители! За подпомагане на нашия екип в гр. София, ж.к.Враждебна, търсим анг...
-
Customer due diligence specialist with greek, german or french and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. Варна
1,780 лв - 2,560 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За един от нашите клиенти, водеща мултинационална IT компания с утвърдени традиции, търсим мотивиран човек, който да поеме ролята на:
Customer Support
*Позицията е локализирана в София и е на хибридна форма на посещение в офиса.
Вашата роля:
- Обслужване на клиенти в съответствие с политиката на компанията;
- Решаване на проблеми свръзани с клиентски запитвания;
- Координиране на процеси, свързани с елиминирането на проблема;
- Информиране на клиента за състоянието и развитието на дадения казус;
- Участие в обучения за подобряване на процеса или качеството;
- Спазване на всички вътрешни правила, политики и процедури;
Нашето предложение:
- Мотивиращо възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Допълнителна здравна застраховка;
- Стабилна работа в мултинационална компания с история и традиции;
- Възможност за работа с млади специалисти;
- Възможност за бързо растяща кариера;
Нашите изисквания:
- Отлични познания по Английски език;
- Добра комуникативни и умения за решаване на проблеми;
- Умения за мултитаскинг и работа с крайни срокове;
- Умение за работа с Microsoft office и Excel;
- Умение за работа в екип;
* Ако отговаряте на изискванията и искате да направите първата крачка в новото Ви кариерно развитие, кандидатствайте с автобиографията си на английски език!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.
Джи Ай Груп ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 2348, валиден от 18.09.2017 г./
Средна заплата за сектора
1,550 лв ~ 1,860 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.