 
 ЕС ДЖИ ТИ БЪЛГАРИЯ работа
12 резултата
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател 
-    
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Service Representative
    1,200 лв ~ 1,800   лв / месец  
Пълно описание
1. Your role:
Handling international outgoing and incoming calls in a timely manner. Proactive communication with customers, colleagues, and other departments. Verifying the request details with customers and follow-up to its completion Working on customers’ escalations Reacting to customers’ requests promptly and in a professional manner Timely elevating and/or escalates complex issues Meeting deadlines
2. About you:
Minimum B2 level of English - verbal and written Ability to work different shifts - (including night shifts and weekends) Analytical thinking and problem-solving skills Great communication skills, flexible, reliable, and loyal Good computer literacy Previous working experience in the customer service field is considered a big advantage
3. Nice to have:
Winning spirit and positive attitude Self-development drive Fast learning skills Team spirit Self Discipline
4. What do we offer:
Career Path & Competitive Salary Recognition Awards Performance-Based Bonuses Team Events Free coffee New challenge and new industry Multicultural contacts Management and other soft skills training Various and challenging projects International environment and knowledge sharing A really fast-growing team
Социални Придобивки
-  credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,200 лв ~ 1,800 лв / месец
  Посочена от работодателя 
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.
