ЕС ДЖИ ТИ БЪЛГАРИЯ работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Service Representative
Пълно описание
1. Your role:
- Handling international outgoing and incoming calls in a timely manner.
- Proactive communication with customers, colleagues, and other departments.
- Verifying the request details with customers and follow-up to its completion
- Working on customers’ escalations
- Reacting to customers’ requests promptly and in a professional manner
- Timely elevating and/or escalates complex issues
- Meeting deadlines
2. About you:
- Minimum B2 level of English - verbal and written
- Ability to work different shifts - (including night shifts and weekends)
- Analytical thinking and problem-solving skills
- Great communication skills, flexible, reliable, and loyal
- Good computer literacy
- Previous working experience in the customer service field is considered a big advantage
3. Nice to have:
- Winning spirit and positive attitude
- Self-development drive
- Fast learning skills
- Team spirit
- Self Discipline
4. What do we offer:
- Career Path & Competitive Salary
- Recognition Awards
- Performance-Based Bonuses
- Team Events
- Free coffee
- New challenge and new industry
- Multicultural contacts
- Management and other soft skills training
- Various and challenging projects
- International environment and knowledge sharing
- A really fast-growing team
Социални Придобивки
- credit_cardБонусова Система
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.