Работа Payroll Consultant
42 нови обяви за работа
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, про...
-
Водеща строителна компания в региона, с цел разширяване на дейността си, търси да назначи Специалист ТРЗ касиер-счетоводител за град Вар...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
1,940 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
Специалист „Човешки ресурси - ТРЗ“ „Алфа Консулт България“ търси специалисти за свой клиент на позиция „Специалист Човешки ресурси...
-
„БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...
-
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира сво...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист ТРЗ
2,000 лв ~ 3,500 лв / месец
Пълно описание
Избраният на позицията „Специалист ТРЗ“ ще работи в екип и ще осъществява цялостно техническо и документално обслужване на клиенти на компанията във връзка с възникването, съществуването и прекратяването на трудовоправните отношения с работниците и служителите в тях.
Основни задължения
- Подготовка и оформяне на трудови договори, допълнителни споразумения и документи при прекратяване на трудов договор на клиенти на компанията.
- Изчисляване на месечното възнаграждение и дължимите осигурителни и данъчни задължения, включително по извънтрудови правоотношения, в съответствие с действащото законодателство, вида на заплащането и фирмената политика на клиента на компанията;
- Генериране на файлове за експорт към външни системи и институции: НАП, НОИ, НСИ, ИА “ГИТ”, търговски банки и др.;
- Генериране на аналитична информация, рекапитулации, ведомости, обобщения по центрове на разходи, служебни бележки, удостоверения за доходи, информация за форми УП и други;
- Поддържане на документален архив на клиенти на компанията и съставяне и поддържане на лични досиета на техните работници и служители
- Минимум 3 години професионален опит в областта на ТРЗ
- Висше образование
- Добра компютърна грамотност (MS Office и особено Excel)
- Добри познания относно Кодекса на труда, КСО, Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Закона за защита на личните данни и всички подзаконови нормативни актове към тях
- Комуникативност и умения за работа в екип;
- Професионално владеене на писмен и говорим английски език
- Гъвкавост и способност да се работи с крайни срокове
- Стремеж за развитие в областта
- Конкурентна заплата, според опита на канидидата
- Гъвкаво работно време
- Възможност за дистанционна работа – home office – до 5 дни в месеца.
- Служебен телефон
- Допълнително здравно осигуряване
- Ваучери за храна
- Мултиспорт карти
- Бонус – по преценка на ръководството
- ViaKali притежава лиценз №3061 от 12/08/2020 към МТСП за извършване на посредническа дейност по наемане на работа.
Средна заплата за сектора
2,000 лв ~ 3,500 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.