Работа Payroll Consultant
41 нови обяви за работа
-
Нашата мисия е да ви помогнем да откриете идеалната работа, която идеално съответства на вашите цели, опит и предпочитания. *Предизвикат...
-
Катарино СПА Хотел ЕАД ***** търси да назначи комуникативен, отговорен и мотивиран кандидат за позицията СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ И ЛИЧЕН СЪСТАВ Оп...
-
2,170 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
За счетоводна кантора в района на бул. „Кукленско шосе“, гр. Пловдив, търсим да назначим „Специалист, ТРЗ“. Компанията предлага: Старто...
-
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ ОТГОВОРНОСТИ: Администрира дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, в...
-
Тимбарк България ЕООД е създадена през 2005 г. и е част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителни прод...
-
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, про...
-
Водеща строителна компания в региона, с цел разширяване на дейността си, търси да назначи Специалист ТРЗ касиер-счетоводител за град Вар...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- *Предизвикателство:
Позицията е по заместване, с възможност за продължаване на постоянен договор.
- *Отговорности:
- Водене на документацията - ще се грижите за обработка и поддържане на документи, свързани с отпуските, трудовите договори и другите административни записи.
- Ще използвате Microsoft Excel за анализи и създаване на HR отчети.
- Ще подкрепяте дейностите, свързани с изготвяне на графици, отчетност на изработени часове на персонала и подаване на данни към счетоводството.
- Ще изчислявате трудовия стаж и размера на полагаемите се на работниците и служителите отпуски съобразно заеманата длъжност.
- *Какво очакваме от вас?:
- Предишен опит на подобна позиция е задължителен.
- Добро ниво на владеене на английски и/или немски език;
- Познания в областта на трудовото и социалното законодателство;
- Много добри познания по Microsoft Excel;
- Способност за приоритизиране и внимание към детайлите.
- *Какво предлага компанията?:
- Стандартно работно време - балансът между работа и личен живот е приоритет.
- Възможности за развитие и професионални обучения - бъдете част от компания, която инвестира във вас!
- Конкурентно възнаграждение и отлични социални придобивки.
- Работа в стабилна международна компания с утвърдено присъствие в България.
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенцията по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България.
Средна заплата за сектора
1,500 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.