БМС ГРУП работа
30 резултата
-
-
1,707 лв / месец (нето) от работодател
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
2,200 лв - 2,600 лв / месец (нето) от работодател
-
3,000 лв - 3,300 лв / месец (нето) от работодател
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв - 2,561 лв / месец (нето) от работодател
-
1,300 лв / месец (нето) от работодател
-
1,630 лв / месец (нето) от работодател
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,862 лв / месец (нето) от работодател
-
2,095 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист ТРЗ
Пълно описание
Основни отговорности и задължения:
- Подготвя необходимата документация свързана с трудово-правните взаимоотношения с персонала - подава в НАП и връчва на служителите трудови договори, допълнителни споразумения, заповедите за прекратяване на правоотношенията;
- Поддържа архив от лични досиета;
- Администрира дейностите по заплащане на труда, бонуси и съпътстващата документация болнични, отпуски, самоотлъчки и други;
- Изготвя и актуализира всички необходими вътрешни документи, касаещи персонала;
- Изготвя графици за работното време и присъствени форми за месеца;
- Изготвя и подава в срок необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта;
- Организира и поддържа комуникация със служителите в Дружеството;
- Предоставя отчети и справки за нуждите на Ръководството;
- Консултира работодателя и предлага решения по трудово-правни казуси.
- Завършено висше образование;
- Работа със специализиран софтуер;
- Много добри познания в трудовото и осигурителното законодателство;
- Умение за управление на времето и спазване на срокове.
- Отлични условия на труд;
- Конкурентно заплащане;
- Стандартно работно време: от понеделник до петък (от 09:00ч. до 17:00ч.);
- Комуникативно и удобно място за работа.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност.
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.