Работа Payroll Consultant във Варна
3 нови обяви за работа
-
1,470 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
ЖАР ЕООД е фирма за производство на месо и месни продукти. Търсим мотивирана и отговорна личност на позицията СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ. Отговорно...
-
Готови ли сте да преминете на следващо ниво в кариерата си? Dentaprime, най-голямата и най-модерна дентална клиника в Европа, търси опитен спе...
-
BMS Българска кухня е национална, развиваща се верига заведения за бързо хранене, която търси мотивирана и отговорна личност с опит за поз...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ
1,470 лв ~ 1,780 лв / месец
Пълно описание
Отговорности и задължения:
- Администриране дейностите по заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения - изчисляване, начисляване и изплащане на дължимите възнаграждения, обезщетения, данъчни и осигурителни вноски;
- Регулярно изготвяне необходимите документи за нуждите и изисквания на външни институции - НАП, НОИ, Трудова медицина;
- Изготвя различни периодични справки и отчети, свързани с дейността и персонала;
- Работа с интегрирана система за фирмено управление Плюа минус - заплати;
- Съставяне и поддържане личните досиета на служителите;
- Работа с каса.
- Висше икономическо образование;
- Добро познаване на нормативната уредба - КТ, КСО, ЗЗО, ЗДДФЛ и други нормативни документи, регулиращи общественото осигуряване и трудовите правоотношения;
- Прецизност, организираност, лоялност и отговорност;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office, Excel, Word;
- Способност за ефективна комуникация и работа в екип;
- Внимание към детайлите;
- Аналитично мислене.
- Въвеждащо обучение;
- Дългосрочен ангажимент в развиваща се компания;
- Възможност за развитие;
- Безплатна храна;
- Транспорт до работното място;
- Постоянен трудов договор.
Предоставените от Вас данни са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,470 лв ~ 1,780 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,750 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.