Работа Payroll Consultant във Варна

5 нови обяви за работа

  • icon 1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    16 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are you ready to take your career to the next level? Dentaprime, the largest and most advanced dental clinic in Europe, is seeking an experienced Payroll Specialist to support our payroll operations for our dental clinic in London. Join our team and...

  • icon 1,320 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТРЗ - труд и работна заплатa и касиер Фирма Жар ЕООД, специализирана в производство и търговията на месо и месни продукти, търси да назнач...

    01 Oct 2024 Още...
  • icon 1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е компания с над 20 годишно успешно присъствие на българския ИТ пазар. Във връзка с развитието на Кор...

  • icon 1,160 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    СКК Делта Консулт ООД е счетоводно-консултантска канторa с дългогодишен опит в областта на счетоводството, данъчните и осигурителни кон...

    02 May 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ

Bell Career
location_on гр. Варна

icon 1,160 лв ~ 1,400 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска компания в сферата на човешките ресурси в гр. Варна. Нашите партньори са локализирани в България, Германия и Скандинавия.

За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ за град Варна.

Искате ли да бъдете част от амбициозен екип от професионалисти? Стремите ли се към саморазвитие? Готови сте да се учите и да станете най-добрите?

Ако отговорът на тези въпроси е ДА, то тази позиция е точно за Вас!

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:

Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.

Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.

Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвяне на всички документи свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения;
  • Изготвяне и подаване в НАП и НОИ на всички заявления и декларации, касаещи трудовите правоотношения;
  • Поддържане на трудовите досиета на служителите;
  • Изготвяне на месечни ведомости за работни заплати;
  • Изготвяне на графици за работа и присъствени форми за отчитане на отработеното време за персонал, работещ на смени и при сумирано отчитане на работното време;
  • Изготвяне и актуализиране на длъжностните характеристики на служителите;
  • Работа със специализиран софтуер;
  • Следене и спазване на законоустановените срокове, регламентирани в трудовото, осигурителното и данъчното законодателство.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Образователна степен - Магистър или Бакалавър по специалности "Счетоводство и контрол", "Финанси" или друго подходящо икономическо образование;
  • Предишен опит на подобна позиция - над 3 години;
  • Познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
  • Компютърна грамотност: владеене и използване на компютърна техника - Microsoft Office;
  • Високо ниво на лична организираност – умения за справяне с многобройни отговорности;
  • Способност да планирате, организирате и контролирате работните си ангажименти;
  • Висок степен на самостоятелност;
  • Гъвкавост и прецизност;
  • Ефективни комуникативни и междуличностни отношения;
  • Владеене на чужд език – английски/немски.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Трудов договор за пълен работен ден;
  • Заплата 1500 - 1800 лв. бруто + бонуси за постигнати резултати;
  • Ваучери за храна – 200 лв.;
  • Участие в система от допълнителни социални и образователни стимули;
  • Възможност за обучение и работа в стабилна и развиваща се компания с изключителна обезпеченост на работното място;
  • Мотивираща и вдъхновяваща работна среда и приятелска атмосфера;
  • Натрупване на професионални знания и делови умения, чрез участие в различни форми на обучения;
  • Работа в сплотен и амбициозен екип, в професионална, приятелска и динамична среда;
  • Коректно отношение с респект към личността.

Средна заплата за сектора


1,160 лв ~ 1,400 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.