Работа Payroll Consultant
54 нови обяви за работа
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Помощник ТРЗ за наш клиент – лидер в счетоводните услуги! За наш доверен клиент, утвърден лидер в счетоводните услуги, търсим мот...
-
For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...
-
Специалист трз и личен състав
Първа Специализирана Акушеро-Гинекологична Болница За Активно Лечение Света София Еадгр. София
• Администриране на трудовата документация на служителите; Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, гражданск...
-
Payroll Specialist Plus500 is a global fintech powerhouse, providing cutting-edge online trading services in contracts for difference (CFDs), share dealing, and futures trading. Listed on the London Stock Exchange and a constituent of the FTSE 250 i...
-
Фирма ЛУМБРЕКО ЕООД търси да назначи счетоводител Описание на длъжността: Систематизиране и организиране на счетоводната документаци...
-
1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добри...
-
Фирма Грестокомерс ЕООД е на пазара за дистрибуция и логистика на бързооборотни хранителни стоки вече над 30 години. До днес постигаме тъ...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
If you are interested in starting a new job, we will present you with multiple opportunities, will be there to answer all your questions, help you prepare for interviews and tests, provide essential feedback and even guide and support you through the process of recruitment up to the first day at your new job. We support both large international and local companies in growing their business, providing them with the best talent to help them succeed!
Our current client is an US IT services company who is currently registering their business entity in Bulgaria and building its local team.
On their behalf, we are currently looking for a detail-oriented and compliance-focused HR and Payroll Coordinator who would be willing to join and support their growing, distributed workforce. This role is responsible for executing payroll and HR operations across 30+ U.S. states and coordinating employment practices internationally in Bulgaria, Croatia, and the Philippines.
This is a hands-on, individual contributor role ideal for someone who thrives in a fast-paced, remote-first environment and brings precision, discretion, and a service mindset to every task. If you are curious about this exciting opportunity, then this might be the chance you have been waiting for!
Responsibilities:
U.S. Payroll & HR Administration
- Process payroll across 30+ states in partnership with external providers;
- Support onboarding, offboarding, leave tracking, and employment documentation;
- Ensure compliance with state-specific employment laws, including PTO, pay frequency, and required postings;
- Coordinate benefits enrollment and reporting with third-party vendors;
- Maintain accurate employee records and lifecycle documentation.
- Liaise with Employer of Record (EoR) partners in Croatia and the Philippines;
- Support internal HR operations in Bulgaria, including contracts and compliance documentation;
- Maintain localized employee handbooks and employment agreements;
- Track regulatory filings and vendor deliverables in collaboration with legal and finance.
- Maintain HRIS data integrity across platforms;
- Organize and update employment documentation across jurisdictions;
- Assist with internal audits, reporting, and compliance reviews.
- 3–5 years of experience in HR operations, payroll administration, or people coordination;
- Familiarity with multi-state U.S. employment laws and payroll practices;
- Experience working with international employment vendors or EoRs preferred;
- Strong organizational skills and attention to detail;
- Proficiency with HRIS platforms and payroll systems;
- Ability to manage sensitive information with discretion and professionalism.
- Opportunities to collaborate across global teams;
- Opportunity to work from the comform of your home;
- Excellent compensation package;
- Health Insurance;
- Life Insurance;
- Flexible work environment.
Средна заплата за сектора
1,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
300 лв / месец
4,750 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.