Работа Офис Координатор
45 нови обяви за работа
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
-
Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобре...
-
HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Do you want to feel well-respected and work in an inclu...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
Търсим организиран и отговорен специалист, който да се присъедини към нашия екип. Ролята изисква поддръжка на документация и активно вз...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique...
-
Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар. Нашата мисия е надеждна защита и грижа за клиентите. Заедно създаваме разбираеми решения, които дават сигурност на хората и бизнеса. Изграждаме партньорства, основани на активна комуникация, прозрачност и социална ангажираност.
Освен в България компанията развива успешна дейност в седем европейски държави.
В ЗК Лев Инс работят над 1000 служители, и тяхната всеотдайна работа е в основата на постоянния успех и развитието на компанията.
Търсим мотивирана личност, която да се присъедини към екипа ни на позиция:
"Офис мениджър"
Основни задължения:
- Координира и организира работния процес в офиса.
- Изготвя справки, фактури и други документи.
- Кореспондира с клиенти и партньори на компанията в страната и чужбина.
- Обработва входяща и изходяща поща.
- Посреща гости в офиса.
- Организира срещи, мероприятия и събития.
- Съставя и проследява графика за срещите и задачите на ръководителя.
- Изпълнява и други, пряко възложени задачи.
- Висше образование.
- Опит на подобна позиция минимум 2 години.
- Много добри комуникативни умения.
- Владеене на английски език.
- Умение за работа в екип.
- Организираност и умение за приоритизиране.
- Мотивираща работна среда с възможности за професионално развитиe;
- Отлично възнаграждение, обвързано с резултата;
- Платен годишен отпуск - 25 дни.
- Описаната позиция е по заместване, до завръщане на титуляра.
Предоставената от Вас информация ще бъде използвана само за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,770 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.