
АВАНГАРД-М работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис организатор
Пълно описание
Какво ще правиш? Водене на кореспонденция с клиенти и контрагенти на фирмата; Координация и комуникация с участниците в проектите на фирмата; Обработка на фирмени документи
Трябва ли да имаш опит? Предпочитаме кандидати с опит на подобни позиции, но... Ако си организиран/а, учиш бързо и искаш да се развиваш в тази област... липсата на опит не би било проблем.
На какво държим? Инициативност!!! Отличен български говор и правопис; Отлични комуникативни умения; Компютърни умения на ниво офис програми. Познаване на ADOBE продукти и MAC OS е предимство. Познаване на социалните мрежи; Умение за работа в екип; Добро ниво на английски език е предимство.
Мога ли да работя от вкъщи? НЕ, при нас се работи в офис.
Къде ще работя? В уютен и модерно оборудван офис в София, в непосредствена близост до Бизнес Парк - Младост 4, разполагащ с всички удобства, зона за почивка, кафе, чай, топли напитки, вода и безалкохони.
Какво е работното време? За нас е важно екипът ни да се чувства добре и да има повече време за себе си преди и след ползвотворен работен ден.... затова работим от по - късно и с час по-малко - от 10 до 18 часа с един час време за обяд или следобедно кафе. :)
Има ли удобен транспорт до офиса? Да, Метростанция на 10 мин. и няколко автобуса спиращи точно пред офиса.
Има ли паркинг? Да, безплатен.
Екипът... Тотални професионалисти, от които можеш да научиш много.
Ако написаното е интересно за теб, изпрати ни CV.
Подписва се договор с Авангард-М ЕООД
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.