
АВАНГАРД-М работа
3 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис секретар/ка
Пълно описание
Ние търсим квалифициран и организиран офис секретар/ка, който/която да бъде основна точка за комуникация в нашата компания. Вие ще играете ключова роля в поддържането на ефективна комуникация с клиенти и контрагенти, както и в следенето и обновяването на социалните мрежи на фирмата.
- *Отговорности:**
- Комуникация с клиенти и контрагенти
- Следене и организиране на изпълнението на проекти
- Обновяване на социалните медийни канали на компанията
- Оказване на административна подкрепа на екипа
- *Изисквания и квалификация:**
- Отлични комуникационни и организационни умения
- Способност за работа в екип
- Умения за работа с Mac OS e предимство
- Завършени курсове по дигитален маркетинг или опит в комуникацията с клиенти се считат за сериозно предимство.
- *Какво предлагаме:**
- Възможност за развитие и усъвършенстване в иновативна среда
- Конкурентно възнаграждение
- Приятелски настроен и подкрепящ екип
- Възможности за обучение и професионално развитие
Секретар/секретарка
Секретарите изпълняват различни административни задачи в помощ на организацията. Те отговарят на телефонни обаждания, изготвят и изпращат съобщения по електронна поща, водят дневници, организират срещи, приемат съобщения, архивират документи, организират и обслужват срещи, управляват бази данни.
Необходими основни умения
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- поддържане на системи за вътрешна комуникация
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- наблюдаване на отсъствията на служителите
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.