Работа Организатор Офис
26 нови обяви за работа
-
2,730 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...
-
1,400 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
TELUS International Bulgaria is looking for a passionate and result driven Team Manager for Supercell Account! As a Team Manager for the Games Account, you will play a pivotal role in ensuring the smooth operation and success of our gaming-focused t...
-
1,500 лв - 1,650 лв / месец (нето) от работодател
КИНО АРЕНА е кино-верига, оперираща от 20 години в България. Във връзкa с предстоящото откриване на нашия нов обект в София - Кино Арена в М...
-
Team Lead with German - Order to Cash Activities HCLTech is a global technology company, home to 223,400+ people across 60 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering, cloud and AI powered by a broad port...
-
1,550 лв - 1,650 лв / месец (нето) от работодател
“ЕЛИТИС” е национална верига от търговски обекти специaлизирани в областите парфюмерия, декоративна козметика, аксесоари, козметика, п...
-
850 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,090 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ролята на Офис мениджъра ще бъде:
- Да приема, обработва, систематизира и предава информация по телефон, имейл;
- Да получава, предава и регистрира входяща/изходяща кореспонденция, както и да води такава;
- Да организира и съхранява документи и файлове, по реда и начина създаден във фирмата;
- Да изпълнява ежедневните административни дейности в офиса;
- Да осигурява административна подкрепа на членовете на екипа, както и организационна подкрепа с фирмени събития, срещи, посещения на клиенти, вътрешни и външни одити;
- Да изпълнява задачи поставени от Управителя на компанията;
- Да оформя текстове на документи, договори, протоколи и друга фирмена документация;
- Да приема и предава документи за одобрение от ръководството;
- Да участва в изготвяне на оферти към контрагенти;
- Да поддържа и управлява работния календар на Управителя;
- Да организира вътрешния процес по изпращане и получаване на пратки;
- Да се грижи за снабдяването с канцеларски и други материали;
- Релевантно висше образование;
- Доказан опит на подобна позиция минимум 3 години;
- Организационни умения и способност за приоритизиране;
- Отличен български език, правопис и граматика;
- Английски език – писмено и говоримо на отлично ниво;
- Добра компютърна грамотност (Outlook, MS Office – Word, Excel, PowerPoint) ;
- Активен шофьор;
- Възможност за командировки;
- Отборен дух, гъвкавост, адаптивност, ентусиазъм и лична мотивация за успех са меките умения, на които поставяме специален акцент;
- Позиция на пълен работен ден ;
- Трудов договор;
- Ежемесечни бонуси на база постигнати резултати;
- Ваучери за храна;
- Приятелска работна среда с позитивни колеги;
Всички документи на кандидата са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- credit_cardБонусова Система
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
Средна заплата за сектора
2,730 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.