Работа Организатор Офис
51 нови обяви за работа
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ НАШИЯ УСПЕШЕН ЕКИП В ГРАД ПЛОВДИВ! Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в...
-
ОФИС МЕНИДЖЪР Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителит...
-
Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...
-
Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...
-
Office Manager – Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services; high speed broadband internet access through fiber optic, copper and sat...
-
За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...
-
M3 Communications Group, Inc., a leading company in the PR industry is seeking a positive, highly motivated, and exceptionally organized Office Coordinator to join our growing team. This is more than just an administrative role; it's a launchpad for...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...
-
At Dentaprime, we know that strong organisation is the key to excellent patient care. Our clinic runs smoothly thanks to teamwork, innovation, and smart planning. We're looking for a Team Leader who will help improve our daily operations, manage sche...
-
Мениджър Екип Какво ви предлагаме ние: Индивидуално и атрактивно заплащане; Професионални обучения по корпоративни стандарти и повиша...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис мениджър
1,940 лв ~ 2,330 лв / месец
Пълно описание
Кои сме ние? Емералд Травел България е водещ туроператор и лидер на българския пазар в сферата на изходящия туризъм с 25 годишна история. Пътешествията са нашата страст, а предоставянето на качествени туристически услуги – наша мисия. Ако искате да бъдете част от екип, който превръща мечтите в реалност, може би именно Вие сте липсващата част от нашия успешен екип!
Какво очакваме от Вас?
- Опит в туризма: минимум 2 години;
- Владеене на английски език: писмено и говоримо;
- Комуникационни умения: любезност и тактичност в общуването с клиенти и партньори;
- Организационни умения: способност да приоритизирате задачите си ефективно;
- Мотивация за развитие: желание за професионален растеж;
- Страст към пътуванията: обичате да откривате нови места и култури.
- Въвеждащо обучение: за да се чувствате уверени в новата си роля;
- Интересна и динамична работа: подходяща за всеки, който не обича да скучае;
- Атрактивно възнаграждение: основна заплата + бонуси;
- Контакти с чуждестранни клиенти и партньори;
- Работа в лидерска компания: престижна позиция в успешен и приятелски колектив;
- Допълнителни придобивки: подсигурен обяд, освежителни напитки, ваучери за храна, Мултиспорт карта;
- Сигурност: постоянна заетост и стабилност.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,940 лв ~ 2,330 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.