Работа Изпълнителен Асистент в Пловдив

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на красотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, L'Alga, BIOSILK, CHI, Olioseta, MKS Eco, ...

    03 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис организатор

МЯСТОТО ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,680 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на красотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, L'Alga, BIOSILK, CHI, Olioseta, MKS Eco, NEUMA, Mediceuticals, Oright и много други.

Към момента веригата има 16 магазина, разположени в най-големите градове на страната. Електронният магазин е изключително популярен и е един от най-посещаваните в своята област.

Във връзка с разширяване на дейността търсим организиран и проактивен Офис организатор / Личен асистент, който да подпомага управителите в ежедневната им работа и да осигурява ефективност в изпълнението на техните задачи и ангажименти.

➤ Основни отговорности:

  • Подпомага и координира работата на Управителите;
  • Осъществява комуникация между служителите на фирмата, клиенти, бизнес партньори и др.;
  • Подготвя и организира документи, доклади, презентации и други материали за срещи и събития;
  • Организира проучвания и събира информация по различни теми по заявка на Управителите;
  • Поддържа високо ниво на дискретност при работа с чувствителна информация;
  • Съдействa при лични поръчки и организационни въпроси;

➤ Изисквания и умения:

  • Отлично владеене на английски език;
  • Опит на сходна позиция – личен/изпълнителен асистент или офис организатор;
  • Отлични организационни умения и умение за приоритизиране;
  • Много добри комуникационни умения – писмени и устни;
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office);
  • Дискретност, проактивност и гъвкавост.

➤ Какво предлагаме:

  • Работа в стабилна и развиваща се компания;
  • Конкурентно възнаграждение, трудов договор и реални осигуровки;
  • Възможности за дългосрочна кариера и професионално развитие;
  • Осигурен транспорт от и до работното място (Индустриален парк Марково);
  • Месечни ваучери за храна и козметика;
  • Преференциални отстъпки при пазаруване в нашите магазини;
  • Отстъпка при участие в програма "Мултиспорт";
Позицията е подходяща за кандидати, които имат желание за кариера в бързо развиваща се среда. Ако имате силна мотивация за постигане на резултати, нашата структура е мястото за Вас.

Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


1,680 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.