Работа Изпълнителен Асистент в Пловдив
1 нови обяви за работа
-
Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на красотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, L'Alga, BIOSILK, CHI, Olioseta, MKS Eco, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Към момента веригата има 16 магазина, разположени в най-големите градове на страната. Електронният магазин е изключително популярен и е един от най-посещаваните в своята област.
Във връзка с разширяване на дейността търсим организиран и проактивен Офис организатор / Личен асистент, който да подпомага управителите в ежедневната им работа и да осигурява ефективност в изпълнението на техните задачи и ангажименти.
➤ Основни отговорности:
- Подпомага и координира работата на Управителите;
- Осъществява комуникация между служителите на фирмата, клиенти, бизнес партньори и др.;
- Подготвя и организира документи, доклади, презентации и други материали за срещи и събития;
- Организира проучвания и събира информация по различни теми по заявка на Управителите;
- Поддържа високо ниво на дискретност при работа с чувствителна информация;
- Съдействa при лични поръчки и организационни въпроси;
➤ Изисквания и умения:
- Отлично владеене на английски език;
- Опит на сходна позиция – личен/изпълнителен асистент или офис организатор;
- Отлични организационни умения и умение за приоритизиране;
- Много добри комуникационни умения – писмени и устни;
- Отлична компютърна грамотност (MS Office);
- Дискретност, проактивност и гъвкавост.
➤ Какво предлагаме:
- Работа в стабилна и развиваща се компания;
- Конкурентно възнаграждение, трудов договор и реални осигуровки;
- Възможности за дългосрочна кариера и професионално развитие;
- Осигурен транспорт от и до работното място (Индустриален парк Марково);
- Месечни ваучери за храна и козметика;
- Преференциални отстъпки при пазаруване в нашите магазини;
- Отстъпка при участие в програма "Мултиспорт";
Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
1,680 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.