
ЛИДЕР- М7 работа
28 резултата
-
1,100 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
-
1,000 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
-
1,900 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв / месец (нето) от работодател
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
-
1,000 лв / месец (нето) от работодател
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК/КА БЕК-ОФИС БЕЗ ВЛАДЕЕНЕ НА ЧУЖД ЕЗИК
1,100 лв ~ 1,600 лв / месец
Пълно описание
### Преглед на позицията
Търсим технически сътрудник/ка за бек-офис-2 БР., който/то имат способността да управляват и координират административни задачи, без необходимост от владеене на чужд език. Това е отлична възможност за мотивиран и организиран професионалист, който желае да се развива в динамична и подкрепяща среда.
### Отговорности
- Управление и организиране на ежедневните административни операции и задачи в бек-офиса.
- Поддържане на база данни и обработка на документи.
- Комуникация и координация с други отдели и екипи в компанията.
- работа с финансови средства
- Самоорганизираност и способност за работа в екип.
- Отлични комуникационни и организационни умения.
- Опит в администриране и управление на документи е предимство.
- Висока степен на внимание към детайлите и способност за спазване на срокове.
- Компютърна грамотност
- Конкурентно възнаграждение и пакет с предимства.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Работа в стабилна и развиваща се компания.
- Приятелска и колегиална работна среда.
Какво е необходимо ? Да се обадите за включване в подбора 1.Ако сте абонат на Агенцията и имате документи,трябва да си актуализирате търсенето на работа за настоящия календарен месец чрез обаждане -лично,чрез съобщение на вайбър или обаждане на тел.0899779077 2.Да представите лично в офиса на НТС-БРЯНСКА 30 -СВ автобиография,2 цветни снимки или ксерокопия и копие на последната диплома!
Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.
АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА
За всички обяви на АГЕНЦИЯТА натиснете по-долу-всички обяви на ЛИДЕРМ-7 ЕОО
Заплата
1,100 лв ~ 1,600 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.