Работа Асистент Офис в София

56 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис Асистент Ние, ЕИХ Консулт търсим Офис Асистент, който да се присъедини към нашият екип по Маркетинг и Рекламa. Търсим добре организи...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно присъствие на Бъ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме "Ви Джи Еф"! Фирма с над 25-години опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и високо строителств...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Alpha Best е дигитална агенция, която работи успешно вече зa повече от 1 000 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личност...

    29 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подк...

    17 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, част от глобалнатa Група SGS S.A., търси динамичен и организиран човек на позиция „Офис асистент/Рецепционист“ за нашия офис ...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, част от глобалнатa Група SGS S.A., търси динамичен и организиран човек на позиция „Офис асистент/Рецепционист“ за нашия офис ...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...

    17 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа с възможност за развитие за ...

    18 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание и изисквания: Фирма в сфератa на внос и търговия на хранителни стоки от Италия, търси да назначи на работа служител, който да изп...

    31 Oct 2024 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Менпауър България - Вашият партньор за успешна кариера! Търсиш старт на кариерата си, но не знаеш от къде да започнеш? Опит не ти е нужен, ...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис администратор Интерлогистика осигурява висококaчествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа н...

    19 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис Асистент

ЕИХ Консулт
location_on гр. София

icon 1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Офис Асистент Ние, ЕИХ Консулт търсим Офис Асистент, който да се присъедини към нашият екип по Маркетинг и Рекламa.

Търсим добре организиран и ориентиран към детайлите човек, който да подпомага екипа със своят позитивизъм и професионализъм като менъжира цялата документация на отдела, включително техните договори и подсигурява всички процеси да работят ефективно.

Офис асистента ще бъде с работно място бул. "Симеоновско шосе" 89А

Неговите основни задачи ще включват:

  • Ще изпълнявате и наблюдавате ежедневните дейности в офиса, като гарантирате, че всичко протича безпроблемно и се придържа към политиките на компанията.
  • Ще управлявате графиците, ще организирате на пътуванията и срещите на мениджъра и на екипа
  • Ще водите бизнес кореспонденция, телефонни обаждания и класиране на документи
  • Изготвяне на текущи анализи и отчети, статистически справки, ще работите с финансови документи
  • Ще отговаряте за офис консумативите и ще правите поръчки, когато е необходимо, като гарантирате, че разполагаме с ресурсите, от които се нуждаем.
  • Вие ще играете жизненоважна роля в координирането на търговски изложения и изложения, включително логистика и подготовка на материали.
  • Ще подпомагате колеги винаги, когато е необходимо, като гарантирате, че материалите са достъпни и сигурни – вие ще бъдете най-подходящото лице за всички административни задачи.
Какви умения и опит са ви необходими?
  • Опит на подобна позиция ще се счита за предимство
  • Имате отлични познания по MS Office и владеете английски език.
  • За предпочитане са квалификации като секретар/офис асистент или бакалавърска степен по офис администрация или подходяща област, но големият опит може да компенсира.
  • Вие притежавате отлични комуникационни и междуличностни умения, със силни организационни и лидерски способности.
Ние предлагаме:
  • Модерна работна среда
  • Служебен телефон и компютър
  • Работно време от 09:00ч. до 17:00 ч.
  • Ваучери за храна - 200 лв.
  • Медицинска застраховка - луксозен пакет
  • Бонус "Препоръчай познат"
  • Еднократна помощ при различни социални събития
  • Допълнителни дни платен отпуск при навършването на 2, 5 и 8 години в компанията
  • Мултиспорт карта / самофинансирана/
Готови ли сте да се присъедините към нашия екип? Кандидатствайте сега!

Средна заплата за сектора


1,510 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.