
МИЛКИ ГРУП БИО работа
10 резултата
-
-
-
-
-
1,242 лв - 1,397 лв / месец (нето) от работодател
-
-
-
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Assistant
Пълно описание
A leading manufacturing and trading company is looking for their team in Sofia an enthusiastic and motivated person for the position of a Sales Assistant Food Commodities.
Main Responsibilities:
- Organizing and managing all office related queries
- Ensuring the appropriate documentation of the activities
- Supporting functional leaders and management team with assistance if required
- Coordinating and supporting the contract signature process
- Supporting the onboarding of new colleagues
- Taking incoming calls, welcoming guest
- Managing the post and curriers
- Administrative tasks related to the team, events, projects she/he coordinate, following up budget and invoicing
- Other support as and when required.
- Higher Education (Preferably Bachelor degree) with administrative oriented subjects is preferred
- Minimum 2 years professional experience in the food commodities business
- Dedication, multi-tasking, hard worker, accuracy, well organized
- Proficient knowledge of Bulgarian and English
- Knowledge of accurate administrational and documentational procedures
- IT competent to learn and use different systems
- Excellent remuneration and benefits
- Excellent opportunity for gaining experience in a worldwide leader
- Opportunity for career growth in the company
- Full time and long-term position
- Convenient office location with access to public transport
Мнения и оценки от служители
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.