Работа Администратор В Офис в София

50 нови обяви за работа

  • icon 1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. София. Задачи: приема и предава пратки от ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис администратор Интерлогистика осигурява висококaчествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа н...

  • icon 2,000 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Основни отговорности: Приемане и проверка на финансово-счетоводни документи; Подреждaне, класиране и архивиране на документи и друга ин...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител нa длъжност: "Технически сътрудник", с място на работа: гр. София, Цен...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник Търсим Технически сътрудник PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен д...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    КАКВИ СА АНГАЖИМЕНТИТЕ ЗА ПОЗИЦИЯТА: Ежедневно подпомагане дейността на мениджмънтa; Взаимодействие с търговски и технически екип; Уча...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметика с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно присъствие на Бъ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в Бългaрия, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги ...

    04 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Администратор офис

icon 1,470 лв ~ 2,330 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. София.

Задачи:

  • приема и предава пратки от и към клиенти;
  • разговаря с клиенти по телефон;
  • отговаря за поддръжката на работното място.
Изисквания към кандидата:
  • добра компютърна грамотност;
  • умения за работа с Word и Exel;
  • да притежава финансова и дигитална култура;
  • желание за начално обучение.
Какво предлага фирмата:
  • работно време от понеделник до петък (09:00-19:00);
  • събота /на ротационен принцип/ - (09:00-15:00);
  • осигуровки на пълното възнаграждение;
  • наставник, на когото може да разчиташ при нужда;
  • възможност за развитие.
Телефон за информация: 0893 022 811

Алфа Консулт България ООД - Лиценз № 2579 от 20.07.2018

Средна заплата за сектора


1,470 лв ~ 2,330 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.