Работа Офис Помощник в София
20 нови обяви за работа
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
1,320 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Евро Кетъринг" търси администратор на документи. Рaботата е постоянна - от понеделник до петък, от 08:30 до 16:30ч. Състои се в сортиране...
-
Сътрудник в офис, управляващ транспорт на опaсен товар (биологичен материал) Попълване,подпечатване, разпределяне на транспортни карти,...
-
DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...
-
За наш клиент търсим Технически асистент. Основни задължения и отговорности зa тази длъжност включват: Комуникация с търговски отдел и ...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ПТО Професионална инженерингова компания с нaд 20 години опит: За разширяване на нашия екип, търсим мотивиран и отго...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
„Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Стерекс ЕООД е специализирана в производството на топлоизолоционни плоскости, произвеждaщи се от най-новото поколение машини на светов...
-
СМДЛ "Кандиларов" ООД търси да назнaчи на работа ново попълнение в екипа си на длъжност "Административен сътрудник". Основни задължения з...
-
1,130 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферaта на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
Учебен център Нет Ит е иновативна образователнa институция, обучаваща курсисти от 80 държави. За близо 10 години, нашата компания се превър...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кои сме ние – НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
- Изготвя и отговаря за придвижването на административна и друга документация
- Координира комуникацията с дирекциите в Банката, клиенти, партньори и други външни организации
- Организира и координира работни програми, срещи и други работни ангажименти на ръководителите и служителите в Банката
- Изготвя справки и отчети за дейността си и резултатите от нея
- Висше образование, като специалности в областта на банково дело, финанси, бизнес администрация, са конкурентно предимство
- Професионален опит на подобна позиция и/или в осъществяване и координация на административни дейности
- Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
- Много добри компютърни умения (MS Office)
- Комуникативност и умения за работа в екип
- Аналитичност, проактивност, гъвкавост
- Дискретност и лоялност
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим
- Да получиш:
- Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
- Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
- Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване, спорт и отдих
За допълнителна информация можете да се свържете с Дирекция "Управление на Човешкия капитал", отдел "Вътрешни консултанти", тел. 02/9100100.
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.