Работа Старши Администратор в София
46 нови обяви за работа
-
ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...
-
Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
ОТГОВОРНОСТИ: - Планиране и организация на доставките от производството до клиента ; - Работа с фирмен софтуер ; - Организация на ежедневн...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, компания, специализирана в международен транспорт и логистика, търсим Офис сътрудник Основни задължения: Приемане и обр...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...
-
Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за нас вече работят над 1800 служители в четиридесет и един клона в страната.
Поради амбициозните планове за развитие и поддръжка на широката клонова мрежа в страната, компанията търси амбициозни професионалисти, които да станат част от екипа на Централата на Интер Карс в София. В момента имаме отворена позиция за
ОФИС АСИСТЕНТ
Основни отговорности:
Грижи се за административната поддържка на офиса;
Посреща и обслужва посетителите в офиса;
Води комуникация по телефон, имейл, поща, куриер и др. и организира движението на входящи и изходящи документи;
Активно комуникира и подпомага клоновата мрежа на компанията;
Поддържа нужните офис консумативи и оборудване;
Сътрудничи си с подизпълнители на фирмата (рекламни агенции, куриери, агенции за резервация на билети и др.);
Поддържа автомобилния парк.
Изисквания:
Завършено средно или висше образование;
Добро ниво на владеене на английски език - писмено и говоримо;
Компютърна грамотност – MS Office, интернет;
Отлични комуникативни умения и внимание към детайлите.
Ние предлагаме:
Интересна и предизвикателна работа в една от най-големите компании в автомобилната индустрия;
Нашата организационна култура се базира на споделяне на знания и приятелска подкрепа – ние правим най-доброто, на което сме способни, за да те подкрепим да успееш;
Предлагаме вдъхновяваща работна среда;
Различни социални придобивки и отстъпки.
Ако позицията представлява интерес и искаш да се развиваш, изпрати ни твоята автобиография не по-късно от 12.08.2025 г.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат в условията на пълна конфиденциалност.
Ако кандидатствате за обявената позиция, „Интер Карс България“ ЕООД, ЕИК 201461828, със седалище и адрес на управление: бул. „Цариградско шосе“ 115А, ет. 3, София, („ние“ или „Дружеството“) в качеството си на администратор на лични данни ще обработва Ваши лични данни по повод и във връзка с Вашата кандидатура за обявената позиция за целите на провеждане на процеса на подбор за нея. Повече информация относно вида лични данни, които обработваме във връзка с подбора, целите и начина на обработка, сроковете за съхранение на личните данни, техническите и организационни мерки за тяхната защита и други аспекти на защитата на лични данни, може да откриете в информационното известие за обработка на лични данни във връзка с подбора на персонал, с което можете да се запознаете, ако последвате връзката "Политика за защита на лични данни" под текста на тази обява.
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.