Работа Старши Администратор в София

46 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ОФИС АСИСТЕНТ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента з...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    11 Jul 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...

    10 Jul 2025 Още...
  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОТГОВОРНОСТИ: - Планиране и организация на доставките от производството до клиента ; - Работа с фирмен софтуер ; - Организация на ежедневн...

    09 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Административен асистент /по заместване/ SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    08 Jul 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

  • icon 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, компания, специализирана в международен транспорт и логистика, търсим Офис сътрудник Основни задължения: Приемане и обр...

    07 Jul 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    04 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office assistant *Job Overview:** We are seeking an energetic and detail-oriented Office Assistant to join our Graphic Design and Marketing Department. As our Office Assistant, you will be instrumental in ensuring a smoothly running office environm...

    03 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОФИС АСИСТЕНТ

icon 1,560 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


ОФИС АСИСТЕНТ

Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за нас вече работят над 1800 служители в четиридесет и един клона в страната.

Поради амбициозните планове за развитие и поддръжка на широката клонова мрежа в страната, компанията търси амбициозни професионалисти, които да станат част от екипа на Централата на Интер Карс в София. В момента имаме отворена позиция за

ОФИС АСИСТЕНТ

Основни отговорности:

Грижи се за административната поддържка на офиса;

Посреща и обслужва посетителите в офиса;

Води комуникация по телефон, имейл, поща, куриер и др. и организира движението на входящи и изходящи документи;

Активно комуникира и подпомага клоновата мрежа на компанията;

Поддържа нужните офис консумативи и оборудване;

Сътрудничи си с подизпълнители на фирмата (рекламни агенции, куриери, агенции за резервация на билети и др.);

Поддържа автомобилния парк.

Изисквания:

Завършено средно или висше образование;

Добро ниво на владеене на английски език - писмено и говоримо;

Компютърна грамотност – MS Office, интернет;

Отлични комуникативни умения и внимание към детайлите.

Ние предлагаме:

Интересна и предизвикателна работа в една от най-големите компании в автомобилната индустрия;

Нашата организационна култура се базира на споделяне на знания и приятелска подкрепа – ние правим най-доброто, на което сме способни, за да те подкрепим да успееш;

Предлагаме вдъхновяваща работна среда;

Различни социални придобивки и отстъпки.

Ако позицията представлява интерес и искаш да се развиваш, изпрати ни твоята автобиография не по-късно от 12.08.2025 г.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат в условията на пълна конфиденциалност.

Ако кандидатствате за обявената позиция, „Интер Карс България“ ЕООД, ЕИК 201461828, със седалище и адрес на управление: бул. „Цариградско шосе“ 115А, ет. 3, София, („ние“ или „Дружеството“) в качеството си на администратор на лични данни ще обработва Ваши лични данни по повод и във връзка с Вашата кандидатура за обявената позиция за целите на провеждане на процеса на подбор за нея. Повече информация относно вида лични данни, които обработваме във връзка с подбора, целите и начина на обработка, сроковете за съхранение на личните данни, техническите и организационни мерки за тяхната защита и други аспекти на защитата на лични данни, може да откриете в информационното известие за обработка на лични данни във връзка с подбора на персонал, с което можете да се запознаете, ако последвате връзката "Политика за защита на лични данни" под текста на тази обява.

Средна заплата за сектора


1,560 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.7
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.