Работа Офис Асистент в София
52 нови обяви за работа
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Alpha Best е дигитална агенция, която работи успешно вече за повече от 1 000 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личност...
-
ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...
-
1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...
-
Джей Пойнт Плюс ООД е водеща печатница със 17+ години опит в дигиталния и офсетовия печат. С над 30 модерни машини и широка гама от технолог...
-
1,630 лв / месец (нето) от работодател
Търсим новия си суперасистент, който да подкрепя работата на мениджъра и екипа в един от офисите ни в централната част на София. Кой тряб...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент оперативен отдел BLUESKY Bulgaria е официалният представител на гел лаковете Bluesky. Световно известната марка гел лакове се произв...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент кв. Сухата река Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния и...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Вярваме, че успехът ни се гради върху хората – вдъхновени, отдадени и търсим ентусиазиран и проактивен колега, който да стане част от екипа ни, базиран в София.
Длъжностен профил: Офис асистент Офис асистентът играе решаваща роля за създаването на положително първо впечатление за служителите и посетителите. Като първа точка за контакт управлява рецепция, обработва запитвания и гарантира безпроблемна работа в офиса. Идеалният кандидат има отлични комуникативни умения, приятелско поведение и силно чувство за дискретност и професионализъм.
Основни отговорности: · Посреща посетители, клиенти и служители по приятелски и професионален начин · Управлява входящи обаждания, входяща и изходяща кореспонденция · Подготвя и сервира напитки и леки храни по време на срещи · Съдейства и координира събития, вечери и неформални срещи · Осигурява подкрепа за кетъринг и логистика, ако е необходимо · Заявява офис консумативи · Координира поддръжката на офис пространствата
Административна подкрепа: · Изготвя документи, протоколи, презентации · Прави резервации за бизнес пътувания · Съдейства с покани за виза, заявления и документация при необходимост · Ефективно комуникира с вътрешни екипи
Изисквания: · Опит като офис асистент или в подобна роля е съществено предимство · Много добри умения за управление на времето · Отлични вербални и писмени комуникационни умения на български и английски език · Владеене на Microsoft Office · Силни организационни способности · Точност, дискретност и надеждност · Работа с чувствителна информация · Умения за работа с офис техника · Професионален външен вид и поведение · Шофьорска книжка, категория Б
Какво предлагаме? · Гъвкаво работно време и конкурентно възнаграждение · Възможност да си част от международна група с визия за устойчиво бъдеще · Динамична работна среда с възможности за развитие · Култура, която цени многообразието и насърчава приобщаването.
Ако търсиш смислена кариера, ние искаме да чуем за теб!
Кандидатурите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни се обработват съгласно ЗЗЛД.
Очакваме твоята автобиография още днес!
Средна заплата за сектора
1,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.