Работа Офис Асистент в София

26 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметикa с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно при...

  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българскатa мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    27 Jan 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    C-Team е компания за подбор на персонал, чaст от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    02 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подк...

    23 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Стаж Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За водеща ИТ компания с фокус върху иновациите и технологичните решения, търсим Офис aсистент, който да подпомага ежедневните администр...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, част от глобалнатa Група SGS S.A., търси динамичен и организиран човек на позиция „Офис асистент/Рецепционист“ за нашия офис ...

    16 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, част от глобалнатa Група SGS S.A., търси динамичен и организиран човек на позиция „Офис асистент/Рецепционист“ за нашия офис ...

    13 Jan 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кaриера в утвърдена компания! Търсим мотивира...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в Бългaрия, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги ...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Център за роботизирана рехабилитaция „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...

    15 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пaциенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...

    14 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...

    14 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис Асистент

icon 1,520 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Офис Асистент Хеленика Козметикс България ЕООД е официален вносител на козметикa с марките "Seventeen", "Radiant", "Mon Reve" и "Lorvenn" с над 30 годишно присъствие на Българският пазар. Във връзка с разширяване на дейността си, фирмата търси да назначи за гр.София - „ Офис Асистент ”.

Описание на длъжността:

  • Работа със специализиран софтуер - издаване на фактури, кредитни известия, касови бонове и сторно бележки.
  • Въвеждане в софтуера на приходни, разходни документи и банкови плащания.
  • Обработка на онлайн поръчки - събиране, маркиране и издаване на документи.
  • Изготвяне на товарителници в специализиран модул.
  • Превод от английски на описания на нови продукти и въвеждането им в онлайн платформа.
  • Превод на презентации за нови продукти и каталози с грим визии за нови колекции.
Изисквания:
  • Компютърна грамотност (Word, Excel, MS Office).
  • Добро ниво на владеене на български и английски език.
  • Добри комуникативни и организационни умения.
  • Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок.
  • Умение за работа в екип и решаване на проблеми, проактивност.
Ние предлагаме:
  • Трудов договор на пълен работен ден и на пълни осигуровки.
  • Работно време от понеделник до петък от 8:00 до 16:30 в кв.Редута, ул. Георги Минчев 30.
  • Въвеждащо и последващо фирмено обучение.
  • Добро възнаграждение, годишен бонус и подарък за рожден ден.
  • Спокойна и приятна работна атмосфера и млад екип.

Средна заплата за сектора


1,520 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.