Работа Офис Асистент в София

52 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Alpha Best е дигитална агенция, която работи успешно вече за повече от 1 000 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личност...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият клиент е утвърдена компания, предлагаща висококачествени дървообработващи машини и решения за мебелната индустрия. Търсим орга...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Джей Пойнт Плюс ООД е водеща печатница със 17+ години опит в дигиталния и офсетовия печат. С над 30 модерни машини и широка гама от технолог...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon 1,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим новия си суперасистент, който да подкрепя работата на мениджъра и екипа в един от офисите ни в централната част на София. Кой тряб...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис асистент оперативен отдел BLUESKY Bulgaria е официалният представител на гел лаковете Bluesky. Световно известната марка гел лакове се произв...

    16 Sep 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент кв. Сухата река Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния и...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...

    01 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис асистент

МОНБАТ АД
location_on гр. София

icon 1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Африка и силен фокус върху устойчиви енергийни решения. Ние сме технологичен лидер, който не само произвежда батерии, а създава бъдещето на енергийната независимост и устойчивост.

Вярваме, че успехът ни се гради върху хората – вдъхновени, отдадени и търсим ентусиазиран и проактивен колега, който да стане част от екипа ни, базиран в София.

Длъжностен профил: Офис асистент Офис асистентът играе решаваща роля за създаването на положително първо впечатление за служителите и посетителите. Като първа точка за контакт управлява рецепция, обработва запитвания и гарантира безпроблемна работа в офиса. Идеалният кандидат има отлични комуникативни умения, приятелско поведение и силно чувство за дискретност и професионализъм.

Основни отговорности: · Посреща посетители, клиенти и служители по приятелски и професионален начин · Управлява входящи обаждания, входяща и изходяща кореспонденция · Подготвя и сервира напитки и леки храни по време на срещи · Съдейства и координира събития, вечери и неформални срещи · Осигурява подкрепа за кетъринг и логистика, ако е необходимо · Заявява офис консумативи · Координира поддръжката на офис пространствата

Административна подкрепа: · Изготвя документи, протоколи, презентации · Прави резервации за бизнес пътувания · Съдейства с покани за виза, заявления и документация при необходимост · Ефективно комуникира с вътрешни екипи

Изисквания: · Опит като офис асистент или в подобна роля е съществено предимство · Много добри умения за управление на времето · Отлични вербални и писмени комуникационни умения на български и английски език · Владеене на Microsoft Office · Силни организационни способности · Точност, дискретност и надеждност · Работа с чувствителна информация · Умения за работа с офис техника · Професионален външен вид и поведение · Шофьорска книжка, категория Б

Какво предлагаме? · Гъвкаво работно време и конкурентно възнаграждение · Възможност да си част от международна група с визия за устойчиво бъдеще · Динамична работна среда с възможности за развитие · Култура, която цени многообразието и насърчава приобщаването.

Ако търсиш смислена кариера, ние искаме да чуем за теб!

Кандидатурите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни се обработват съгласно ЗЗЛД.

Очакваме твоята автобиография още днес!

Средна заплата за сектора


1,580 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.0
icon icon icon icon icon
1.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.6
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.0
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.