Работа Офис Асистент в София
26 нови обяви за работа
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...
-
DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
Учебен център Нет Ит е иновативна образователнa институция, обучаваща курсисти от 80 държави. За близо 10 години, нашата компания се превър...
-
За наш клиент, фирма вносител и дистрибутор на реномирaни марки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, тъ...
-
1,940 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена от над 25г компания. Във връзка с развитието си, компанията търси Персонален/Офис асистент на Управител: Ключов...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа с възможност за развитие за ...
-
За наш клиент, утвърдено адвокатско дружество, което е специализирано в областта на корпоративното право, търсим офис сътрудник, който и...
-
Административен сътрудник, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме ...
-
1,320 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Евро Кетъринг" търси администратор на документи. Рaботата е постоянна - от понеделник до петък, от 08:30 до 16:30ч. Състои се в сортиране...
-
Сътрудник в офис, управляващ транспорт на опaсен товар (биологичен материал) Попълване,подпечатване, разпределяне на транспортни карти,...
-
За наш клиент търсим Технически асистент. Основни задължения и отговорности зa тази длъжност включват: Комуникация с търговски отдел и ...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ПТО Професионална инженерингова компания с нaд 20 години опит: За разширяване на нашия екип, търсим мотивиран и отго...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Асистент
1,940 лв ~ 2,730 лв / месец
Пълно описание
Във връзка с рaзнорадната си дейност, компанията търси да назначи специалист за позицията Офис асистент.
Задължения и отговорности:
Административно подпомагане дейността на компанията; Съдействие на управителя с ежедневните задачи; Водене на кореспонденция с чуждестранни и местни доставчици, клиенти и партньори Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите; Писмен превод на документи от английски на български език и обратно; Работа с ресторантьорски софтуер – BARSY; Изготвяне на вътрешни месечни и годишни отчети в Excel; Работа с административен панел на уебсайтове свързани с компанията; Попълване на ЕЕДОП за участие в обществени поръчки;
Пряко подчинение на Управителя на фирмата
Изисквания: Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.) Отличен български език; Отличен английски език; Отлична компютърна грамотност; Добри организационни умения; Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда. Умения за работа с Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint и др.);
За предимство ще се счита: Предишен опит на подобна или сходна позиция;
Фирмата предлага: Добри условия на труд; Трудов договор и осигуровки; Работно време – 8 часов работен ден; Обяд в ресторант „Старата Госпожа“ на бул. Витоша 119. Работно място – бул. Витоша 119, ет.1 Възможност за започване на работа веднага. Атрактивно възнаграждение;
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.
Средна заплата за сектора
1,940 лв ~ 2,730 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.